شناسهٔ خبر: 67304738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی: دعوت به انتخابات بزرگترین معروف است

سردار رجبی گفت: دعوت به انتخابات بزرگترین و ارزشمندترین معروف محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در محفل انس و الفت با وابستگان سپاه و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در مجتمع طلائیه مهاباد برگزار شد، گفت: پیشکسوتان کوله‌باری از تجربه بر دوش دارند چراکه در روزهای سخت برای یاری دین خدا و تحقق امنیت ملت از جان خود گذشتند و در حقیقت شهدای زنده محسوب می‌شوند.

وی ضمن قدردانی برای برپایی این جلسه، خاطرنشان کرد: امروزه یک رویداد مهمی را در پیش‌رو داریم که این موضوع نه‌تنها برای ملت کشور ما بلکه برای اقصی نقاط جهان حائزاهمیت است و آن چیزی جز انتخابات ریاست جمهوری نیست.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: انتخابات یکی از رویدادهای مهم و حائز اهمیت در همه کشورها به شمار می‌رود، برخلاف بسیاری از کشورهایی که ادعای آزادی و دموکراسی دارند در ایران اسلامی در طول سال‌های گذشته ده‌ها انتخابات برگزار شده است و مردم نمایندگان خود را به به کرسی ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا نشانده‌اند.

سردار رجبی با بیان اینکه همه ملت‌های دنیا به ویژه امت اسلام و کشورهای دوست در اقصی نقاط جهان منتظر هستند که این رویداد بزرگ و سرنوشت‌ساز در کشور ما برگزار شود، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر حماسه باشکوهی را خلق کرده و کشورهای دوست را شادمان خواهند کرد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه کشورمان در اوج عزت، اقتدار و عظمت قرار دارد، اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز از حضور باشکوه ملت ما پای صندوق‌های رای شاد نخواهند شد و درصدد هستند ملت ما انتخابات را تحریم کنند ولی این روز را نخواهند دید چراکه آحاد مردم به صورت خانوادگی، قومی و عشیره‌ای در این رویداد شرکت خواهند کرد.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی باید برخیزند و یک کار با عظمت دیگری را در تاریخ انقلاب به یادگار بگذارند، گفت: حضورحداکثری در انتخابات پیش‌رو یک امر حائز اهمیت بوده و ملت ایران بار دیگر حماسه باشکوهی خلق خواهند کرد ولی با این همه لازم است در ارتباط با اهمیت این موضوع جهاد تبیین صورت گیرد.

وی شرکت در انتخابات را یک معروف بزرگ و مهم عنوان کرد و گفت: ضمن اینکه خودمان پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنیم لازم است دیگران را هم نسبت به این موضوع ترغیب کنیم، افراد شاخص، نخبه، تریبون‌دار همچنین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در این زمینه باید میدان‌داری کنند.

سردار رجبی در ادامه سخنان خود شرکت در انتخابات را جلوه‌ای بارز برای حمایت از دین و یاری ولی‌فقیه عنوان کرد و گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس از ما انتظار دارند که به واسطه حضور پای صندوق‌های رای در عمل نشان دهیم که پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی برپایی اردوهای راهیان نور و اهمیت ثبت مجاهدت رزمندگان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این سری اردوهای معرفتی و عقیدتی گام بلندی برای بصیرت‌افزایی به شمار می‌رود.

نظر شما