شناسهٔ خبر: 67304457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استخر و سالن چند منظوره حجاب سنندج افتتاح شد

استخر و سالن چند منظوره حجاب سنندج با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از استخر و سالن چند منظوره حجاب سنندج پیش‌ازظهر امروز با حضور «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در حاشیه این مراسم درباره این پروژه اظهار داشت: استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چند منظوره حجاب سنندج که مراحل ساخت و بازسازی و تجهیز کامل آن از طریق قانون ماده 27 (واگذاری تکمیل و احداث پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی) سال 1399 به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد اوایل سال جاری با تجهیز کامل این طرح آماده افتتاح و بهره‌برداری شد. 

آمنه غلام‌ویسی با ابراز خرسندی از اینکه امروز این استخر با حضور وزیر ورزش به بهره‌برداری رسید، افزود: ارزش روز این استخر مجهز که دارای امکاناتی مانند استخر استاندارد، جکوزی، حوضچه آب سرد و گرم، استخر کودکان، حمام ترکی، سونای بخار و خشک، سُرسُره و تجهیزات جانبی بروز بوده در حدود 150 میلیارد تومان برآورد شده که به همت بخش خصوصی و سرمایه‌گذار این بخش تکمیل، بازسازی و تجهیز کامل شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: همچنین سالن چند منظوره این مجموعه با مساحت 700 مترمربع به طور کامل بازسازی و آماده بهره‌برداری برای جوانان و ورزشکاران کردستانی شده است.

وزیر ورزش و جوانان پس از این مراسم از ورزشگاه شش هزار نفری 22 گولان سنندج بازدید می‌کند.

انتهای پیام/481/

نظر شما