شناسهٔ خبر: 67304398 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

زینچنکو: ما انسانیم و اشتباه می‌کنیم/ تسلیم شوی باختی!

اوکراین با کامبکی شیرین سه امتیاز بازی با اسلواکی را از آن خود کرد و ستاره این تیم اذعان داشت که روحیه شکست‌ناپذیری رمز موفقیت تیم بوده است.

صاحب‌خبر -

تیم ملی اوکراین در بازی دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف اسلواکی رفت و با اینکه در دقیقه ۱۷ گل خورد، در نیمه دوم به بازی برگشت و با گل‌های میکولا شاپارنکو و رومن یارمچوک در دقایق ۵۴ و ۸۰ سه امتیاز شیرین مسابقه را از آن خود کرد تا همچنان به صعود از گروه امیدوار بماند.

اولکساندر زینچنکو، ستاره این تیم، در مصاحبه با سایت یورو ۲۰۲۴ گفت: «تجربه‌ای که از بهترین‌های فوتبال یاد گرفتم کمک شایانی به من کرد؛ اگر در زمین اشتباهی مرتکب شدید، مهمترین چیز واکنش شما بعد از آن است. این اتفاق افتاده است، گذشته است. همه ما انسان هستیم و اشتباه می‌کنیم. اگر زمین بخورید و تسلیم شوید، هیچ شانسی برای بازگشت و پیروزی ندارید.»

او در ادامه افزود: «حتی بعد از اینکه ۱-۰ عقب افتادیم سعی می‌کردیم یکدیگر را در زمین هل دهیم و این همان چیزی است که در نیمه دوم نشان دادیم. ما سعی می‌کردیم گل بزنیم. حتی بعد از عقب افتادن ۱-۰، دوباره، دوباره و دوباره تلاش می‌کردیم. و فکر می‌کنم وقتی به این شکل بازی می‌کنیم حریف را تحت فشار قرار می‌دهیم و شرایط را برایش سخت می‌کنیم.»

زینچنکو در مورد بازی بعدی اوکراین مقابل بلژیک اظهار داشت: «انتظار یک بازی فوق‌العاده سخت مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا و جهان را داریم. آنها بازیکنان زیادی در سطح جهانی دارند. اگر می‌خواهیم چنین تیم‌هایی را شکست دهیم، اگر می‌خواهیم از این گروه صعود کنیم، باید بهترین عملکرد خود را نشان دهیم.»

بیشتر بخوانید: مردان جنگ با ۲ تیر به میدان برگشتند!

نظر شما