شناسهٔ خبر: 67303915 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

برگزاری مراسم تودیع معاون امور مالی نمایندگی جامعة المصطفی در هند

حوزه/ مراسم تودیع حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اصل نژاد معاون محترم امور مالی نمایندگی جامعة المصطفی در هندوستان با حضور حجج الاسلام و المسلمین رضا شاکری رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند و سید کمال حسینی رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در استان گلستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مراسم تودیع حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اصل نژاد معاون محترم امور مالی نمایندگی جامعه المصطفی در هندوستان با حضور حجج الاسلام و المسلمین رضا شاکری رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند و سید کمال حسینی رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کارکنان و کارمندان نمایندگی جامعة المصطفی در هندوستان برگزار شد، از تلاش و فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اصل نژاد تقدیر بعمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین شاکری رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند با اشاره به این که اقای اصل نژاد با برنامه ریزی های دقیق نمایندگی را از سختی های و مشکلات عبور دادند، گفت: نمی توان از زحمات ارزشمند حجت الاسلام اصل نژاد آن گونه که شایسته است قدر دادنی کرد و فقط باید با زبانی قاصر از ایشان تشکر کرد، در صورتی که زحمات ایشان فرا تر از این کلمات بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در استان گلستان نیز ضمن تأکید بر این نکته که اصالت و ارزش هر انسانی به اخلاق و تقوای الهی اوست، گفت: صممیت، عطوفت و روابط دوستانه را در نمایندگی جامعة المصطفی در هند بخوبی حس کرده ام؛ این نشان از مدیریت بی نظیر حجت الاسلام و المسلمین اقای شاکری رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در هند و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اصل نژاد معاون امور مالی نمایندگی جامعة المصطفی در هندوستان دارد.

نظر شما