شناسهٔ خبر: 67303913 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

منادی خبر داد:

بازگشایی سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه تا 20 تیرماه

صاحب‌خبر -
بازگشایی سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه تا 20 تیرماه
خبرگزاری آریا - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای بازگشایی سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه، گفت: این پیگیری‌ها به ثمر نشست و این سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان عزیز تا 20 تیرماه فعال است.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای بازگشایی سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه، عنوان کرد: پیرو مطالبه به حق معلمان عزیزی که از طرح رتبه بندی جا مانده بودند، پس از پیگیری ‌ های مکرر و مستمر این موضوع از وزارت آموزش و پرورش خوشبختانه از ابتدای هفته سامانه رتبه بندی برای معلمان فاقد رتبه به مدت یک ماه باز شد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم (عدم احراز رتبه) را کسب نکرده‌اند از تاریخ اولین تأیید هیات ممیزه پس از مدت حداقل یک‌سال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند.
وی ادامه داد: حال این معلمان می‌توانند از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه پس از مدت حداقل یک سال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند.
منادی سفیدان اضافه کرد: بر اساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش، معلمان عزیز میتوانند از طریق پنجره my.medu.ir نسبت به ورود به سامانه اقدام و پس از ورود با مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مستندات و شرایط و ضوابط نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.
وی افزود: مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از 1 خرداد 1403 و بعد از اولین حکم استخدام باشد معتبر هستند و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. فرصت بارگذاری مدارک تا 20 تیر1403 است و فرصت مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم تأکید کرد: امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک و در راستای همین قانون، تمام معلمان عزیزمان را صاحب رتبه کنیم؛ چرا که این عزیزان زحمتکش، لایق بهترین ‌ ها هستند./
پایان پیام

نظر شما