شناسهٔ خبر: 67303909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام: مشارکت بالا در انتخابات اقتدار ایران را بدنبال دارد

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: مشارکت بالا در انتخابات اقتدار و اتحاد ملی را برای کشور در پی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان به مناسبت روز بسیج اساتید اظهار کرد: شهید چمران دانشمندی باهوش ، نخبه بود که از ابعاد انسانی ، علمی و اعتقادی فردی خودساخته و رزمنده‌ای به تمام معنا بود.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: این شهید با معرفت دینی و علمی که داشت تشخیص داد برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی در دفاع مقدس حضور یابد و تأثیر شگرفی نیز بر رزمندگان داشت.
وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره و بیان داشت: مهمترین موضوع امروز کشور انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری است که در پی شهادت آیت الله رئیسی منجر شده است.
سردار حسینی ادامه داد: بعد از شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی هر آن امکان بوجود آمدن مشکلات بوده که الحمدالله با ولایت و رهبری داهیانه و حکمیانه مقام معظم رهبری در این مقطع آرامش بر کشور حکمفرما شد.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: رئیس جمهور آینده بواسطه خدمات دولت سیزدهم و آیت الله شهید رئیسی که به معنای واقع در خدمت مردم و محرومین جامعه بود و مورد توجه رهبری نیز واقع شد کار سختی را در پیش دارند.
وی به نقش شهید رئیسی در حضور مردم در انتخابات اشاره و بیان داشت: کار و تلاش شهید رئیسی مسیری دیگر در خدمت به مردم ارائه کرد و بالطبع در انتخابات پیش رو نیز تأثیرگذار خواهد بود و در واقع حضور مردم قدردانی از شهدای خدمت خواهد بود.
سردار حسینی اظهار کرد: شهید رئیسی با اقدامات جهادی، ناترازی موجود در کشور اعم از داخلی و بین المللی و همچنین در حوزه‌های خدماتی آب ، برق و گاز را که در وضعیت نابسامانی بود را سامان بخشید.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با گریزی به تلاش دشمنان برای مخدوش کردن انتخابات ، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای به حاشیه بردن انتخابات در پیش گرفته و به نوعی به دنبال منحرف کردن مسیر انتخابات هستند.
وی افزود: حضور پرشور و حماسی مردم در این انتخابات علاوه بر خنثی کردن نقشه دشمنان ، قدرت رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف را بالا خواهد برد و عملا اقتدار و اتحاد ملی را برای کشور در پی خواهد داشت.
سردار حسینی در ادامه با توصیه رعایت اخلاق به کاندیداها ، تصریح داشت: کاندیداهای انتخابات و هواداران آنها نیز باید در فضایی اخلاقی تبلیغات خود را در پیش گرفته تا با رقابتی سالم اقتدار کشور را بیش از گذشته بالا ببرند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در پایان بیان کرد: بسیج اساتید به عنوان ادامه دهنده راه شهید چمران بایستی با استفاده از نفوذ کلام و قدرت نخبگی خود مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

نظر شما