شناسهٔ خبر: 67303690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس جمهور منتخب باید عدالتخواه و ضد فساد باشد

رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در همدان، گفت: عدالتخواهی و ضد فساد بودن از ویژگی‌هایی است که باید رئیس جمهور از آن برخوردار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، اکبر کاووسی امید شامگاه پنجشنبه در آیین آغاز به کار ستاد انتخاباتی زاکانی در حسینیه کوهینی‌ها با تبریک عید‌الله‌ اکبر، روز بسیج اساتید و سالروز شهادت رزمنده مجاهد شهید دکترمصطفی چمران، اظهار داشت: مقام‌ معظم رهبری برخی از شاخص‌های رئیس جمهوری را برای انتخاب فرد اصلح به مانند کفایت در مدیریت داشتن، برخورداری از عملکرد انقلابی و جهادی، عدالت‌خواهی و ضد فساد بودن، امیدوار به آینده بودن، برنامه داشتن، داشتن تیم خوب و تشکیلات، دلسوز ملت بودن، آرام بودن و سعه صدر داشتن و سلامت فکری و مالی برشمرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که در انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور باید به این ویژگی‌ها توجه کرد، چرا که نظام ایران جمهوری اسلامی و یاد‌گار بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) است، افزود: در نبود امام عصر(عج)، اداره جامعه با ولایت فقیه و  مبتنی بر رای و نظر مردم با مراجعه به انتخابات است.

رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در همدان عنوان کرد: در روزهای آتی مردم ایران اسلامی با انتخاب فرد اصلح مبتنی بر دید‌گاه‌های مقام‌معظم رهبری کوشش خواهند کرد با اجماع در فردی از 4 نفر جبهه انقلاب او را به عنوان رئیس جمهور منتخب راهی جایگاهی کنند که توانایی لازم را داشته باشد.

کاووسی امید گفت: فرد اصلاح از نظر ما زاکانی است که همه ویژگی‌های لازم را دارد و کارنامه و برنامه عملکردی او در شهرداری تهران به وضوح قابل تایید است، نمونه آن این که وی در روز‌های نخست با ورود به شهرداری تهران پیشگام در تجمیع تمام یک هزار حساب شهرداری شد تا گام موثری در شفافیت برداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عدالتخواهی و ضد فساد بودن از دیگر ویژگی‌هایی است که باید رئیس جمهور از آن برخوردار باشد، تاکید کرد: وقتی پرونده این چهار نفر را بررسی می‌کنیم که می‌بینیم زاکانی در بین آنها فسادستیزتر بوده و کارنامه او گویا است. امیدوار بودن ویژگی دیگری است که متاسفانه برخی از کاندیداها آمده‌اند که فقط آیه یاس بخوانند.

رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در همدان با بیان اینکه باید بررسی کرد چه کسی بیشتر دلسوز ملت است و راه شهید رئیسی که به واقع دغدغه خدمت به مردم را داشت را در پیش خواهد گرفت، افزود: متاسفانه برخی شعار "زنده‌باد مخالف من" سر می‌دهند، اما کمترین ظرفیت انتقاد را ندارند.

کاووسی امید گفت: زاکانی برای معیشت، حامل‌های انرژی و توزیع عادلانه آن در کشور برنامه دارد و آن‌ را ارائه کرده است که همه شهروندان ایران اسلامی تا سقف مشخصی اجازه مصرف حامل‌های انرژی را خواهند داشت و مازاد را باید خریداری کنند و این خرید را از دیگری باید انجام دهند که در مقابل نیز طلا بگیرند چون در این صورت عدالت رعایت خواهد شد تا فردی که مصرف کمتری دارد بیشتر از یارانه برخوردار شود.

وی افزود: ما در کشور برنامه داریم، اما باید فردی بتواند با اراده و عزم قوی این برنامه‌‌ها را اجرا کند، زاکانی در شهرداری تهران مسئولیتی در مقابل ساخت مسکن نداشت، اما در این بخش نیز مستقیم وارد شد، وی در شهرداری تهران طبق بررسی که انجام شده است کارنامه موفق دارد و گزینه اصلح ما زاکانی است.

انتهای پیام/

نظر شما