شناسهٔ خبر: 67302041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رفیق مهدی ترابی و اولین جام در سپاهان

مهدی آذربایجانی، مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان، اولین جام دوره مدیریت خود در این باشگاه را بالای سر برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، آذربایجانی که چندی پیش صندلی خود را در شهرداری اهواز رها کرده و به اصفهان بازگشت تا مدیریت عامل سپاهان را بر عهده بگیرد، تبدیل به یکی از مدیران صاحب جام تاریخ باشگاه سپاهان شد؛ مدیرانی که شامل چهره‌هایی مثل محمدرضا ساکت، محمدرضا رحیمی، منوچهر نیکفر و مهرزاد خلیلیان می‌شوند.

آذربایجانی که در این مدت مدیریت بدون تنشی داشته و بر خلاف مدیران پیشین سپاهان، علاقمند به تعامل با مطبوعات و فردی پرانرژی و پرسروصدا است و تازه وظیفه‌اش به عنوان یک مدیرعامل در سپاهان آغاز می‌شود.

با توجه به زمان کم سپاهانی‌ها برای حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و مسابقه دشوار این تیم مقابل شباب الاهلی امارات که یک تیم فوق‌العاده و پر از بازیکنان باکیفیت و بین‌المللی است، سپاهان باید با گذر از دوره استراحت کوتاه، تیم خود را برای فصل آینده به سرعت جمع و جور کند و ضمنا تمام تلاش خود را برای حفط مهره‌های کلیدی سال گذشته به کار ببندد.

2046102

در شرایط فعلی و با توجه به ضیق زمان، آنها فرصتی برای ساخت یک تیم جدید و ماجراجویی در نقل و انتقالات ندارند و این به دشواری‌های فصل پیش روی سپاهان اضافه خواهد کرد؛ سپاهانی که تا آخرین روز فصل با توجه به برنامه‌ریزی‌ها در مسابقات شرکت کرده و از مدت زمان استراحت بسیار کمتری برخوردار خواهد بود و از آن سو باید زودتر از بقیه کار خود را برای بدنسازی و تمرینات پیش فصل آغاز کند.

آنها شرایط پیچیده‌ای برای اولین مسابقه آسیایی دارند و در این زمینه برنامه‌ریزی سازمان لیگ و انجام دیرهنگام مسابقات حذفی نیز برای آنها مثل قوز بالا قوز عمل خواهد کرد. بنابراین حالا وظیفه مدیریت باشگاه سپاهان که در ابتدا باید تکلیف ژوزه مورایس و سرمربی فصل آینده را مشخص کند، بسیار خطیر و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

آذربایجانی که به واسطه اعلام نظرش درباره مهدی ترابی و علاقه به بازی او خبرساز شده بود، اگر قرار باشد به عنوان مدیرعامل در پست خود ماندنی باشد، تا یک ماه آینده عیار خود را به نمایش خواهد گذاشت.

نظر شما