شناسهٔ خبر: 67301611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ژیرو: باید در محوطه جریمه بی‌رحم‌تر باشیم!

الیویه ژیرو، مهاجم فرانسه، بعد از تساوی با هلند از عملکرد تیمش انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه امشب در دیداری حساس مقابل هلند متوقف شد و به تساوی بدون گل رضایت داد. خروس‌ها با این نتیجه و کسب 4 امتیاز، همچنان در صدر جدول گروه D قرار دارند، اما برای قطعی کردن صعود خود به مرحله بعد، نیاز به کسب نتایج بهتر در بازی‌های آینده دارند.

الیویه ژیرو، مهاجم باتجربه فرانسه، در مصاحبه با سایت یورو 2024 گفت: "فکر می‌کنم ما بازی را در اختیار داشتیم، به این معنا که موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم. کمی ناامید هستیم، چون برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کردیم. اما در نهایت، کسب یک امتیاز هم نتیجه بدی نیست. سرنوشت صعود همچنان در دستان ماست."

2046385

ژیرو در ادامه صحبت‌های خود به لزوم افزایش دقت در محوطه جریمه حریف اشاره کرد: "ما باید در محوطه جریمه بی‌رحم‌تر باشیم، این همان جایی است که می‌توانید تفاوت را رقم بزنید. کمی بدشانس بودیم، همچنین در بهره‌وری از موقعیت‌ها کمی کم‌دقت عمل کردیم و دروازه‌بان حریف هم عملکرد خوبی داشت. از طرفی از عملکرد کلی تیم راضی هستیم. مهمترین چیز خلق موقعیت است."

مهاجم باتجربه فرانسه در بخش پایانی صحبت‌های خود به عملکرد خوب دروازه‌بان تیم ملی فرانسه اشاره کرد: "مایک در دقایق ابتدایی مقابل فریمپونگ عملکرد فوق العاده‌ای داشت. او یک سیو عالی انجام داد. به نظر می‌رسد در خط دفاعی مستحکم هستیم. می‌توانستیم در یک سوم دفاعی زمین حریف عملکرد بهتری داشته باشیم، اما این همان بخش از فوتبال است که بیشترین سختی را در خودش دارد."

نظر شما