شناسهٔ خبر: 67301159 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه سلفچگان:

هدف دشمن بی رونق کردن انتخابات است

حوزه/ امام جمعه سلفچگان گفت: دشمن می‌خواهد انتخابات بی رونق باشد، البته با نظرسنجی هایی که انجام شده ان شاءالله انتخابات پر رونق تر از گذشته خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی غروی در خطبه های نماز جمعه سلفچگان با اشاره به اهمیت تقوا، اظهار داشت: اگر به خدا توکل کنیم از خدا بترسیم خداوند همه نیروها و قدرت های شیطانی را از ما می ترساند و همه را مطیع اهل تقوا قرار خواهد داد.

وی در خطبه دوم به اوضاع منطقه اشاره کرد و بیان داشت: اول اینکه همه ما می‌دانیم اسرائیل این سگ هار آمریکا و استکبار قلاده اش باز شده و هرچه مردم جهان فریاد می کشند که جلوی این وحشی گری را بگیرید گوششان بدهکار نیست، این آمریکایی که بعضی ها دم از تبادل نظر، مناظره و صحبت کردن با او برای حل مشکلات منطقه و کشور می‌زنند نمی‌خواهد اسرائیل را مهار کند، چرا که به نفعش است که اسرائیل با چنگ و دندان به مظلومان عالم حمله کند؛ این آمریکا به قول مقام معظم رهبری همان شیطان اکبر است.

حجت الاسلام مهدی غروی به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواهد انتخابات بی رونق باشد، البته با نظرسنجی هایی که انجام شده ان شاءالله انتخابات پر رونق تر از گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: در خصوص انتخاب اصلح شاخصه ها را باید بیان کنیم و به کسی رای بدهیم که اهل معرفت و سابقه و کارنامه خوبی داشته باشد.

امام جمعه سلفچگان ادامه داد: به کسی رای بدهید که مطیع ولایت و رفیق حاج قاسم باشد.

انتهای پیام

نظر شما