شناسهٔ خبر: 67301158 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه گرگان:

حضور حداکثری مردم دشمنان را بیمناک می کند

امام جمعه شهر گرگان، گفت: دشمنان از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی احساس بیم و هراس می کنند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» در نماز جمعه این هفته مصلای وحدت شهر گرگان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: برگزاری انتخابات در کشور امر بسیار مهمی است؛ زیرا وظیفه شرعی و ملی همگان است که پای صندوق های رأی بروند.
 
به گفته وی؛ حضور مردم در انتخابات باعث اقتدار و صلابت کشور است وقتی مردم حضور گسترده ای داشته باشند دشمنان در برخورد با جمهوری اسلامی حساب کار دستشان می آید.
 
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه کاندیداها باید متخلق به اخلاق حسنه و آستانه تحملشان بالا باشد، تصریح کرد: کاندیداها باید وعده هایی که می توانند عملی کنند به مردم بدهند، مردم ما مردم خوبی هستند هر مردمی غیر از اینها بود برای کشور مشکل ساز می شدند.
 
وی افزود: برخی ها که تحت تأثیر شبهه افکنی دشمنان شده اند اقدامات انجام شده طی انقلاب اسلامی را انکار کرده و شرکت در انتخابات را بی فایده می دانند، برخی هم القا می کنند که فرد انتخاب شده خودشان را بر سر کار می آورند، باید گفت این دیدگاه ها متأثر از القائات دشمنان است و اینگونه نیست که هیچ کاری در کشور صورت نگرفته است.
 
آیت الله نورمفیدی با اذعان بر اینکه شهید بهشتی بزرگمرد انقلاب اسلامی بود، گفت: صلابت، طرفداری از حق، صداقت و روحیه مبارزه با ظلم و باطل که در شهید بهشتی بود در بین قضات ما حاکم باشد.
 
وی ادامه داد: معتقدیم که مسئله غدیر می تواند عامل وحدت و همدلی بین امت باشد و امت را به سوی انتخاب رهبر اسلامی که دارای شرایطی لازم است سوق دهد.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما