شناسهٔ خبر: 67300831 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

نام اولین و دومین تمدیدی پرسپولیسی‌ها فاش شد

باشگاه پرسپولیس تا ۴۸ ساعت آینده به استقبال تمدید قرارداد دو ستاره می‌رود.

صاحب‌خبر -
روزنو :

ورزش سه: باشگاه پرسپولیس تا ۴۸ ساعت آینده به استقبال تمدید قرارداد دو ستاره می‌رود. این خبر مهمی است که حسین بادامکی در گفتگو با رادیو ورزش اعلام کرد تا مشخص شود پرسپولیس در آستانه اقدام رسمی نقل و انتقالات قرار دارد. او تاکید کرد که توافق با مرتضی پورعلی‌گنجی انجام شده و قرارداد او به زودی تمدید خواهد شد.

نام اولین و دومین تمدیدی پرسپولیسی‌ها فاش شد

جالب اینکه حسین بادامکی اعلام کرده دومین بازیکنی که با پرسپولیس بر سر میز مذاکره خواهد نشست، وحید امیری خواهد بود. البته پرسپولیس پیش از این به صورت غیررسمی با دانیال و ترابی هم مذاکره کرده بود اما این اولین باری است که یک مقام رسمی در باشگاه، اعلام می‌کند که امیری هم در لیست بازیکنان تمدیدی خواهد بود.

او تاکید کرده که وحید امیری فردا یا پس فردا مورد مذاکره خواهد بود و این در حالی است که بعید به نظر می‌رسد او شرطی برای عدم تمدید قرارداد داشته باشد و همین دعوت باشگاه پرسپولیس باعث می‌شود تا احتمالا امیری کاپیتان پرسپولیس بماند.

البته پرسپولیس در حالی با مرتضی به توافق رسیده و با امیری پای میز خواهد نشست که بر اساس قوانین اجازه قرارداد یک ساله با این دو بازیکن را خواهد داشت و نمی‌تواند مدت قرارداد را بیشتر کند.

نام اولین و دومین تمدیدی پرسپولیسی‌ها فاش شد

پرسپولیس همچنین بعد از بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر از سفر مذاکره را با او پیش خواهد بُرد و مهدی ترابی هم در اولویت سرخپوشان قرار دارد تا پرسپولیس با حفظ نفرات اصلی خود، شرایط نقل و انتقالاتی را به سود خود تغییر دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس با پایان قرارداد هشت بازیکن خود مواجه است: مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، علی نعمتی، فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی.

نکته جالب اینکه حسین بادامکی در حالی تمدید قرارداد دو بازیکن را قریب الوقوع خوانده که بنا بر دستور موقت کمیته اخلاق، رضا درویش تا چهارم تیر ممنوع الفعالیت است.

نظر شما