شناسهٔ خبر: 67300813 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تدسکو: رومانی تیم خوبی است اما از آن‌ها نمی‌ترسیم

دومینیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک، می‌گوید از عملکرد تیمش در بازی گذشته رضایت دارد و با تمرکز بیشتر به استقبال بازی مقابل رومانی می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال بلژیک پس از شکست مقابل اسلواکی، فرداشب در گروه E رقابت‌های گروهی به مصاف تیم ملی رومانی خواهد بود.

رومانی در نتیجه‌ای غافلگیر کننده موفق شد اوکراین را شکست دهد و بلژیک باید در بازی فردا حتما برنده شود تا شانس صعودش را زده مگه دارد.

دومینیکو تدسکو، سرمربی بلژیک، در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: "برای فردا، فکر می‌کنم چند علامت سوال در ترکیب اصلی وجود دارد. می‌خواهیم تا زمان انتخاب تیم همه احتمالات را بررسی کنیم چون گاهی اوقات شما نظر و احساسات خود را تغییر می‌دهید."

2046309

رومانی؟

رومانی تیم خوبی است. حتی اگر بازی اوکراین را ندیده بودیم، می‌دانستیم که آن‌ها تیم خوبی هستند. آن‌ها در مسابقات مقدماتی شکست نخورده‌اند. در پایان در یک بازی بزرگ سوئیس را در خانه شکست دادند. ما از هیچکس نمی‌ترسیم، اما برای هر حریفی احترام زیادی قائل هستیم، به خصوص آن‌ها که فردا قرار است مقابل هم بازی کنیم.

اکسل ویتسل؟

اکسل ویتسل نمی‌توانست در این بازی ما را همراهی کند، چون در همان ناحیه قبلی احساس مصدومیت می‌کرد.

بازی اول؟

در بازی اول خیلی شرایط تغییر نکرد. باید مستقل از نتیجه، بازی را آنالیز کنیم. با چند بار تماشای بازی، مطمئن شدم که خوب بازی کردیم. اگر گل اول را بزنیم خیلی چیزها راحت‌تر می‌شود. اما ما ادامه دادیم و تا انتها به برنامه پایبند بودیم.

روملو لوکاکو؟

ما گفتگوهای زیاد و تبادل اطلاعات بسیار خوبی با هم داریم. همیشه صحبت می‌کنیم. او اعتماد به نفس زیادی دارد. گاهی اوقات، گلزنی هر شش موقعیتی که در یک بازی به دست آورده‌اید، واقع بینانه نیست.

نظر شما