شناسهٔ خبر: 67300647 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین در قم برگزار می‌شود

همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین روز پنج شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سید مهدی طاهری دبیر علمی همایش و معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعة المصطفی العالمیه اعلام کرد: مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعة المصطفی العالمیة در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و روشنگری در خصوص ۷۵ سال اشغالگری رژیم صهیونیستی، در اسفند ۱۴۰۲ با اخذ مجوز از پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین را به ۶ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و اردو اطلاع رسانی کرد.

وی ادامه داد: در این همایش افتخار همکاری با ۴۰ مرکز آموزشی، پژوهشی و فرهنگی داخل و خارج کشور را داشتیم که یکی از برکات این همکاری برگزاری ۷۵ پیش نشست همایش جهت گفتمان سازی در موضوع فلسطین در ۶ کشور و ۱۰ استان ایران اسلامی بوده است.

دبیر علمی همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین ادامه داد: در این مدت کوتاه به لطف خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام، مقالات بسیاری از سوی اساتید و پژوهشگران ۲۰ کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

وی زمان برگزاری همایش را روز پنج شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ _ ۲۰ ذی الحجة ۱۴۴۵ از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ در شهر مقدس قم، بلوار امین، سه راه سالاریه، مجتمع امین اعلام کرد و گفت: در این برنامه برخی از مقالات منتخب در پنل های تخصصی از سوی پژوهشگران ارائه خواهد شد.

طاهری افزود: همچنین در این همایش حجت الاسلام والمسلمین عباسی ریاست جامعة المصطفی العالمیه سخنرانی خواهد کرد و بخش پایانی همایش نیز رونمایی از کتاب چکیده مقالات، کتاب پیش نشست های همایش و تقدیر از مقالات منتخب با اهدای جایزه و تندیس همایش خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما