شناسهٔ خبر: 67300256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره اتریش: از استرس این بازی خواب‌مان نمی‌برد!

کریستوف بومگارتنر، ستاره تیم ملی اتریش، می‌گوید بازیکنان این تیم به دلیل استرس بازی مقابل لهستان نتوانستند بخوابند!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اتریش امشب با نمایشی عالی توانست لهستان را ۳-۱ شکست دهد و با پایان هفته دوم با ۳ امتیاز شانس خوبی برای صعود به مرحله حذفی داشته باشند. کریستوف بومگارتنر، هافبک این تیم، پس از پایان دیدار که در آن یک گل به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ابراز خوشحالی کرد. او اظهار کرد: «همه بسیار خوشحال هستند. فشار زیادی روی ما بود و نتوانستیم دیروز بعدازظهر چرت بزنیم چون بسیار استرس داشتیم. ما واقعاً احساس خوبی داریم، اما می‌دانیم که این فقط شروع است و چالش‌های بزرگی پیش روی ما قرار دارد.»

بومگارتنر در ادامه گفت: «ما در آستانه این تورنمنت مقابل آلمان پیروز شدیم و لحظات خوبی را پشت سر گذاشتیم و هواداران خیلی زود شروع به تصور موفقیت‌های بزرگ کردند، اما ما همیشه دید منطقی به وضعیت خود داشتیم. ما می‌دانیم که چقدر خوب هستیم. امروز اگر باخته بودیم، واقعاً حیف بود.

2046279

ما بازی امروز را خوب شروع کردیم، فشار زیادی ایجاد کردیم اما سپس جریان بازی را از دست دادیم. در نیمه دوم می‌دانستیم که باید نتیجه بگیریم و یکی از چیزهایی که می‌دانیم چگونه انجام دهیم، پاسخ دادن به این موقعیت‌های حریف است. به همین دلیل نتیجه مثبتی گرفتیم.

بومگارتنر درباره رانگنیک، سرمربی تیم، افزود: «مربی در بین نیمه با من صحبت کرد و من را تشویق کرد. ما رابطه خوبی داریم. خوشحالم که او هنوز با ماست. همه ما تحت فشار بودیم و می‌خواستم به او نشان دهم که چقدر از او سپاسگزارم و به همین دلیل پس از گلزنی به سمت او رفتم تا جشن بگیرم.»

نظر شما