شناسهٔ خبر: 67299996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توسعه‌ زیرساخت‌ها‌ در دولت روحانی متوقف شد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت:‌ متأسفانه توسعه این زیرساخت‌ها در هشت سال دولت روحانی متوقف شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در آیین افتتاح ستاد جوانان محمدباقر قالیباف در زنجان اظهار داشت: امروزه جوانان هدف از حضورشان در ستادهای انتخاباتی دغدغه‌شان پیشرفت کشورشان است و همین بسیار مقدس است.

وی با بیان اینکه روز گذشته خط ریلی آستارا - رشت به میزان 80 کیلومتر توسط معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد گفت: اهمیت این 80 کیلومتر به اندازه کل راه آهن کشور است. این یک اتفاق فوق العاده محسوب می‌شود و برای کشور محاسن بسیار زیادی دارد چرا که ترانزیت همسایه‌های شمالی کشور را به خلیج فارس متصل می‌کند. بنده در سفر اخیر به کشور بلاروس شاهد بودم که مسئولان کشور بلاروس تقاضایشان از ما این بود که این 80 کیلومتر خط ریلی افتتاح شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: متأسفانه توسعه این زیرساخت‌ها در هشت سال دولت روحانی متوقف شده بود. در سال 92 صادرات کشورمان به عراق 16 میلیارد دلار بود. ولی بعد از روی کار آمدن دولت روحانی ، این میزان به شدت افت پیدا کرد و رقم حتی به 2 میلیارد دلار رسید.

وی گفت: امروزه برای افزایش میزان صادرات حتی به میزان یک میلیارد دلار دست به هرکاری می‌زنیم و این در حالی است که بازار عراق در سال 92 در دست ما بود و هرچیزی که شما فکر کنید به عراق صادر می‌کردیم و اصلاً تحریم‌ها هم تاثیرگذار نبودند.

طاهری با بیان اینکه مهم است که رئیس جمهور کشور چه کسی باشد مطرح کرد: اقدامات خوبی در دوره شهید رئیسی آغاز شده و باید رئیس جمهور بعدی کسی باشد که ادامه دهنده طرح‌های خوب دولت سیزدهم باشد.

وی با بیان اینکه ویژگی‌های منحصر به فردی در آقای قالیباف وجود دارد که بنده جزو طرفدارانش هستم، گفت: برنامه‌های آقای قالیباف در حوزه خارجی و داخلی بسیار قوی است‌‌؛ آقای قالیباف می‌تواند که در حوزه سیاست خارجی، سبب سربلندی کشورمان بیش از زمان فعلی باشد. ارتباط آقای قالیباف با جبهه مقاومت بیش از دیگر کاندیداها است و انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور سبب هماهنگی بیشتر میدان و دیپلماسی می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ادامه داد: آقای قالیباف هم انقلابی فکر می‌کند و هم پرتلاش است‌. بنده در چهار سال گذشته مشاهده کرده‌ام که چقدر وی برای بهبودی وضعیت کشور تلاش می‌کند. 

وی افزود: برنامه هفتم توسعه 24 فصل دارد. یک برنامه بسیار کاملی است که در تمامی حوزه‌ها برنامه‌های خوبی نوشته شده است و شخص آقای قالیباف برای تدوین این برنامه زحمات بسیار زیادی کشیده است. وی بسیار مسلط به این برنامه است و بعد از رئیس جمهوری بلافاصله برنامه‌هایش را آغاز خواهد کرد.

آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها , محمدباقر قالیباف ,

انتهای پیام/

 

نظر شما