شناسهٔ خبر: 67299040 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

قدردانی عمیق نتانیاهو از بایدن

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت، او احساس کرد ویدئویی که در آن از دولت بایدن به دلیل عدم ارسال سلاح به این رژیم انتقاد می‌کند، پس از ماه‌ها گفتگو که مشکل را حل نکرد، ضروری بود.

صاحب‌خبر -

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ما عمیقاً از حمایتی که جو بایدن و دولت ایالات متحده از تلاش‌های جنگی ما از ابتدا ارائه کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت، او احساس کرد ویدئویی که در آن از دولت بایدن به دلیل عدم ارسال سلاح به این رژیم انتقاد می‌کند، پس از ماه‌ها گفتگو که مشکل را حل نکرد، ضروری بود.

نتانیاهو افزود: اگر سلاح‌های مورد نیاز خود را به دست آوریم، به سرعت بر حماس پیروز خواهیم شد و از هرگونه جنگ آینده با حزب‌الله جلوگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه با ادعایی بی‌اساس و سخیف و بدون در نظر گرفتن آمار‌های رسمی از کشتار در غزه مدعی شد: ارتش اسرائیل بیش از هر ارتش دیگری در تاریخ در تلاش برای جلوگیری از تلفات غیرنظامیان عمل کرده است!

نتانیاهو ادامه داد: نسبت تلفات غیرنظامیان به مبارزان در غزه تقریباً یک به یک است و کمترین میزان در جنگ شهری مدرن است.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: ما باید غزه را به شکل همیشگی خلع سلاح کنیم، کاری که تنها توسط اسرائیل انجام می‌شود.

پیشتر جان کربی، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به ویدئوی اخیر بنیامین نتانیاهو که در آن مدعی توقف کمک‌های نظامی واشنگتن به تل‌آویو شده بود، گفت: در رابطه با اظهارات نتانیاهو باید بگویم که ما مشخصا نمی‌دانستیم که چنین ویدیویی قرار است منتشر شود. این ویدیو گیج‌کننده و ناامیدکننده بوده است.

او همچنین گفت گفتگو‌ها درباره جلوگیری از گشوده شدن جبهه جدید در منطقه غرب آسیا میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی در جریان است.

نظر شما