شناسهٔ خبر: 67298524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

پروژه حذف نکونام از استقلال استارت خورد؟

به نظر می رسد برخی مدیران استقلال علاقه مند به حضور سرمربی خارجی در این تیم هستند و پروژه عبور از نکونام از مدتی قبل استارت خورده است.

صاحب‌خبر -
روزنو :

 خبرگزاری فارس: جواد نکونام مشکلی برای حضور بر روی نیمکت استقلال در فصل آینده نخواهد داشت اما به نظر می رسد مدیران این باشگاه برنامه های دیگری را در سر می پرورانند.

پروژه حذف نکونام از استقلال استارت خورد؟

پیش از این بحث عدم دریافت مجوز نکونام در روزهای گذشته منتشر شد اما مشخص شد سرمربی استقلال مجوز لازم برای ادامه حضور در این باشگاه را دارد، با این حال مقامات این باشگاه برای ادامه حضور سرمربی استقلال که ۲ فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، مردد و چندان مصمم نیستند.
انتخاب سرمربی خارجی توسط تیم رقیب و حواشی و مشکلات به وجود آمده در اطراف نکونام و باشگاه استقلال در فصل قبل، می تواند دلیل اصلی برای عبور از نکونام باشد.

با این حال رسانه باشگاه استقلال درباره انتخاب سرمربی آینده این تیم سکوت در پیش گرفته و این در شرایطی است که هواداران این تیم از مدت ها قبل در انتظار تصمیم نهایی برای انتخاب سرمربی در فصل پیش رو هستند و تعیین وضعیت سرمربی این تیم مهمترین خبر برای آن ها می تواند باشد.

به نظر می رسد تیم جدید مدیریتی باشگاه استقلال هم آرزوهای خاصی را در سر می پروراند که شاید در ادامه راه زمینه ساز مشکلاتی برای این باشگاه شود.

نظر شما