شناسهٔ خبر: 67297806 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

آخرین وضعیت ۵ نوزاد بعد از وقوع حریق بیمارستان رشت

رئیس مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت با بیان اینکه هیچ یک از نوزادان دچار سوختگی نشده بودند و خوشبختانه حال همه نوزاردان خوب بود، گفت: دو نوزاد به دلیل وزن پایین و نارس بودن در بخش ویژه بستری شدند و سه نوزاد دیگر که وزن خوبی داشتند در بخش نوزادان بستری شدند.

صاحب‌خبر -

«هیچ یک از نوزادان دچار سوختگی نشده بودند و خوشبختانه حال همه نوزاردان خوب بود، گفت: دو نوزاد به دلیل وزن پایین و نارس بودن در بخش ویژه بستری شدند و سه نوزاد دیگر که وزن خوبی داشتند در بخش نوزادان بستری شدند.»

رئیس مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت آخرین وضعیت پنج نوزاد منتقل شده به این بیمارستان بعد از وقوع حریق در بیمارستان قائم رشت را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، بعد از وقوع حریق در بیمارستان قائم رشت و انتقال بیماران به بیمارستان‌های دیگر در استان، شایعاتی در خصوص پنح نوزاد بستری شده در بیمارستان قائم در فضای مجازی منتشر شد.

صدرالدین مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به وضعیت نوزادانی که بعد حریق بیمارستان قائم رشت به بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شدند، اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد سه شنبه ۲۹ خرداد به بنده خبر دادند که پنج نوزاد به دلیل وقوع حریق بیمارستان قائم به این بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شد که سریعا به بیمارستان مراجعه کردم.


وی با بیان اینکه هیچ یک از نوزادان دچار سوختگی نشده بودند و خوشبختانه حال همه نوزاردان خوب بود، گفت: دو نوزاد به دلیل وزن پایین و نارس بودن در بخش ویژه بستری شدند و سه نوزاد دیگر که وزن خوبی داشتند در بخش نوزادان بستری شدند.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت با بیان اینکه با توجه به وزن و وضعتی سه نوزاد و وضعیت جسمی آنان، طی چند روز آینده مرخص می‌شوند، افزود: دو نوزاد دیگر به دلیل وزن پایین و نارس بودن باید در بخش ویژه تحت درمان و نظارت باشند که بعد از طی مراحل درمانی و بهبود وضعیت، طی چند هفته آینده ترخیص خواهند شد.

نظر شما