شناسهٔ خبر: 67297791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

اجرای طرح تابستانه میثاق ویژه دانش آموزان بروجردی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)بروجرد از اجرای طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت با عنوان میثاق ، ویژه دانش آموزان پسر شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عبدالله قدمی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه فصل تابستان فرصتی مغتنم برای غنی سازی و بهینه سازی اوقات فراغت دانش آنوزان محسوب می شود افزود : طرح تابستانه میثاق با اجرای کلاس ها و دوره های آموزشی و فرهنگی ۴۵ روزه از ابتدای تیرماه با همکاری اداره آموزش و پرورش بروجرد و مدرسه علمیه امام صادق (ع)شهرستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح میثاق ویژه دانش آموزان پسر مقطع تحصیلی هشتم و نهم اجرا می شود افزود : در این طرح دانش آموزان می توانند در کلاس ها و دوره های تقویتی ریاضی،زبان انگلیسی،زبان عربی،آموزش روخوانی قرآن کریم ،آموزش خوشنویسی و خط تحریر،آموزش احکام و اعتقادات و کلاس های اخلاق از فردا آغاز می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)بروجرد اظهار داشت:دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره ها می توانند برای ثبت نام با شماره های ۰۹۱۶۶۶۸۲۹۳۲ و ۰۹۱۶۷۱۸۵۷۷۹ تماس و یا با پیام رسان ایتا به آی دی @mohamad moazami پیام ارسال کنند.

حجت الاسلام عبدالله قدمی در پایان تقویت جنبه‌های مهارتی علمی و هویت ملی در دانش‌آموزان ،تقویت مهارت ها و هویت دینی برای زندگی موفق در جامعه اسلامی ، ارائه فرصت همکاری و نقش‌آفرینی حوزه علمیه در عرصه تعلیم و تربیت ، کمک به اعتلای ارزش های اخلاقی و خدمات اجتماعی و برنامه ریزی هدفمند برای پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان را از جمله مهمترین اهداف برگزاری طرح تابستانه میثاق برشمرد.

نظر شما