شناسهٔ خبر: 67297789 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری:

برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات خدمات نظام را نادیده می گیرند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در مناظرات، انسان می‌بیند که تمام خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال که ثمره مجاهدت‌های ایثارگرانه و شبانه‌روزی امام راحل، شهدای امنیت، شهدای سلامت و شهدای خدمت است در صحبت‌های برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری نادیده گرفته می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: خداوند متعال بر اساس آیه «ادع إِلَی سَبِیلِ رَبِّکَ»، بندگانش را به راه پرورگار سفارش می‌کند و به پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرماید: دعوت کن به راه با حکمت که مبتنی بر عقل است، یعنی تببین کن بر اساس مبانی عقلانی و هم‌چنین موعده نیکو که جزو مواردی است که انسان‌ها می‌دانند و اطلاع دارند ولی باید به آن‌ها تذکر داد و یادآوری کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: اموری که یادآوری آنها منشأ سازندگی برای بشر است تذکر بوده که خداوند متعال هم نسبت به آن تأکید فرموده است تذکر برای مؤمنان نافع است و البته آمده است خداوند نسبت به کسانی که به رغم این دعوت‌ها مسیر گمراهی را در پیش می‌گیرند آگاه است و نسبت به کسانی هم که مسیر هدایت را در پیش می‌گیرند با فاصله یک آیه می‌فرماید: «واصْبِرْ وَ ما صَبْرُکَ إِلَّا بِاللَّهِ‌» ای رسول من در مقابل ناملایماتی که برای تو پیش می‌آید تو صبر کن تا بتوانی در مقابل ناملایمات دیگر نیز صبر کنی که تو را اذیت می‌کنند و اندوهگین نباشید.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری بیان کرد: خداوند با کسانی است که اهل تقوا، حدود الهی، احسان و نیکوکاری هستند، نه افرادی که به دنبال ایجاد مشکل و ناراحت کردن مومنین باشند، لذا این روزهای تاریخی که بر کشور ما می‌گذرد به ویژه مناظراتی که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری در حال انجام است بسیار عبرت‌آموز است.
 
امام جمعه استان کرمانشاه بیان کرد: در مناظرات، انسان می‌بیند که تمام خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال که ثمره مجاهدت‌های ایثارگرانه و شبانه‌روزی امام راحل، شهدای امنیت، شهدای سلامت و شهدای خدمت است در صحبت‌های برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری نادیده گرفته می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: برخی از کاندیداها به گونه‌ای صحبت می‌کنند که گویا اکنون پس از این همه خدمات تاریخی و بی‌نظیر که در طول ۴۵ سال انجام شده است، ایران یک برهوت ویرانه است که هیچ‌کاری در آن صورت نگرفته است و باید از این همه بی‌انصافی استرجا کرد همان‌گونه که خداوند در وصف آن‌ها می‌فرماید: چشم دارند نمی‌بیند گوش دارند اما انگار که کر هستند و ادعا می‌کنند دل دارند اما نمی‌فهمند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری اذعان کرد: این روزها دل خیلی از مردم عزیز بیش از آنچه که دل مقام معظم رهبری برای شهید و شهدای خدمت سوخت، به درد آمد زیرا در این مناظرات کسانی وارث قدرت بودند که چند دوره دولت دست آن‌ها بوده است و مدیریت انحرافی و غرب‌گرایی را افتخار می‌دانستند و به غیر از نکبت و فقر چیزی برای این مملکت نداشتند و به غیر از توقف و رشد منفی اقتصاد چیزی نصیب ملت ایران نشد و جمهوری اسلامی را در برابر دشمن ذلیل کردند و عزت این کشور را پایین انداختند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان نشان کرد: امروز مسببان وضع موجود کشور با وقاحت تمام می‌گویند که راه طی شده سه سال اخیر باید متوقف شود؛ لذا برای گوش‌هایی که کَر است و نشنیده‌اند من بازخوانی می‌کنم که مقام معظم رهبری در ۱۴ خردادماه فرمودند: بر اساس قانون باید با کسانی که توهین می‌کنند برخورد شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری بیان کرد: دولتی که دوران هشت‌ساله خود، رئیس دولت آن بدترین توهین‌ها و ناسزاها را به مخالفین گفته است، امروز مدعی شده شورای نگهبان کسانی را تأیید صلاحیت کرده که فحاشی و اهانت کنند در حالی که خود آن‌ها توهین‌کننده و فحاش هستند.
 
امام جمعه کرمانشاه، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به شهید جمهور فرمودند: شهید در مرزبندی با دشمنان انقلاب صراحت داشت همان چیزی که دیگران نداشتند، شهید دو پهلو صحبت نمی‌کرد همان چیزی که دیگران مرتکب شدند و امروز هم برای فریب مردم دو پهلو صحبت می‌کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری تاکید کرد: مردم متوجه هستند که برخی از مدعیان برای فریب مردم  بعضی اقدامات را انجام می‌دهند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.
 
نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: شهید رئیسی مظهر انقلاب و نماد خدمت به مردم بود و در باب خدمتگزاری به دولت و مردم یک حدنصاب تازه‌ای به وجود آورد و در مسائل خارجی نیز از فرصت‌ها به بهترین وجه ممکن استفاده کرد و آثار ارزشمندی برای امروز و فردای کشور به دست آورد و جمهوری اسلامی ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا بزرگ‌تر و برجسته‌تر کرد.
 
وی با بیان اینکه شهید رئیسی انقلاب اسلامی و ملت ایران را در اظهارات خارجی خود درست تعریف کرد، گفت: این ملت، ملت اقتدار، عزت و ملت امام حسین(ع) است، لذا سبک مدیریت شهید رئیسی در بین همکاران خود سبک ویژه‌ای بود و با همکاران خود باصفا و صمیمیت رفتار می‌کرد، ایشان برای مردم کرامت و عزت قائل بود و به دنبال فریب مردم نبود و به مردم و جوانان برای اظهار نظر میدان می‌داد و  به جوانان اعتماد می‌کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود بر انتخاب اصلح توسط مردم تأکید کرد و گفت: امروز ملت عزیز و مومن ایران اسلامی الگویی که برای ریاست قوه مجریه و حکومت‌داری می‌پذیرند، فقط الگوی خدمت است.
 
انتهای پیام/

نظر شما