شناسهٔ خبر: 67297767 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه بندرعباس:

با فهم درست پیام واقعه غدیر می توان از تفرقه جلوگیری کرد

امام جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن ۱۸ ذی الحجه، روز عید غدیر گفتد: با فهم درست پیام واقعه غدیر و توجه به جایگاه امام و رهبر می‌توان از تفرقه جلوگیری کرد

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: لزوم حاکمیت حاکمی با تقوا، عاقل، عالم و عادل بر جامعه اسلامی از مهمترین پیام‌های واقعه غدیر است.
 
وی با اشاره به اینکه حدیث غدیر مورد قبول علمای شیعه و سنی است گفت: اگر پیام واقعه غدیر به درستی درک می‌شد هیچگاه حاکم فاسد در امت اسلامی ظهور نمی‌کرد.
 
امام جمعه بندرعباس گفت: اگر اهداف غدیر محقق می‌شد امروز شبکه حاکمیت اسلامی می‌توانست با وحدت بیشتر منشا اثرات بسیاری در جهان شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به یک تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی و آغاز هفته قوه قضاییه افزود: داشتن استقلال در صدور احکام، نظام منسجم قضایی، خدمات گسترده الکترونیکی، ایجاد دادگاه‌های تخصصی و مبارزه با فساد از مهمترین ویژگی‌های قوه قضائیه در جمهوری اسلامی ایران است.
 
امام جمعه بندرعباس همچنین خواستار شفافیت بیشتر برای اقناع مردم در صدور برخی از احکام و استفاده بیشتر از نیرو‌های بومی در استان‌ها در قوه قضاییه شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره ۳۱ خرداد و روز بسیج اساتید گفت: امروز اساتید بسیجی به عنوان بخش تاثیرگذار، انقلابی و مسئولیت پذیر در دانشگاه‌ها نقش آفرینی می‌کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: ایجاد ارتباط موثر با دانشجویان، گسترش علم و فناوری، ایجاد روح مقاومت و بصیرت افزایی باید با کمک اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها انجام شود.

انتهای پیام/
 

نظر شما