شناسهٔ خبر: 67296840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشارکت بالا در انتخابات باعث شکل‌گیری ایران قوی‌تر می‌شود

امام جمعه کرمانشاه گفت: انتخابات باشکوه مانع از تعرض دشمنان و سبب یأس و ناامیدی دشمنان در عرصه‌های مختلف می‌شود. مشارکت بالا منشأ وحدت ملی و شکل‌گیری ایران قوی‌تر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: این ایام که روزهای تاریخی برای کشور ماست و مناظراتی که بین کاندیداهای ریاست جمهوری اجرا می‌شود بسیار عبرت‌آموز است.

وی عنوان کرد: در این مناظرات در صحبت‌های برخی کاندیداها می‌شنویم که تمام خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 45 سال که ثمره مجاهدت‌ها و تلاش‌های ایثارگرانه و شبانه‌روزی شهدا و ایثارگران جامعه و شخصیت‌هایی همچون شهدای امنیت، سلامت و خدمت بوده نادیده گرفته می‌شود و گویا اکنون از کشور بیابان برهوتی باقی مانده و هیچ کاری صورت نگرفته است و از این همه بی‌انصافی باید استرجاع کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: همان طور که دل رهبر ما برای شهید خدمت سوخت در این روزها با پخش مناظرات دل ملت نیز برای سیدالشهدای خدمت شهید رئیسی و مظلومیتش سوخت.

غفوری افزود: کسانی این حرف‌ها را می‌زنند که وارث قدرت در این کشور بودند و دولت در چند دوره در اختیار آن‌ها بوده اما به دلیل مدیریت انحرافی و غرب گرای آن‌ها که دریوزگی دشمنان را افتخار می‌دانستند جز نکبت، فقر، فلاکت و توقف اقتصاد و رشد منفی اقتصاد چیزی نصیب این کشور نشد و ملت ایران را در پیشگاه دشمنان ذلیل کردند و عزتشان را زیر پای دشمن انداختند و امروز با وقاحت دهان خود را باز می‌کنند و می‌گویند این راهی که در سه سال گذشته طی شده باید متوقف شود.

وی با بیان اینکه هنوز به چهلم شهادت این شهدای خدمت نرسیده‌ایم و هنوز فرمایشات مقام معظم رهبری تازه است عنوان کرد: خطاب به این افراد می‌گویم شما مگر در این کشور زندگی نمی‌کردید و نشنیدید مقام معظم رهبری 14 خردادماه فرمودند شهید رئیسی در مرزبندی با دشمنان انقلاب صراحت داشت؛ همان چیزی که شما نداشتید؛ دو پهلو صحبت نمی‌کرد همان چیزی که شما همیشه مرتکب شدید و امروز نیز برای فریب مردم دو پهلو صحبت می‌کنید.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم متوجه هستند که شما برای فریب آن‌ها برخی اقدامات را انجام می‌دهید و این روشن است گفت: شهید رئیسی به لبخند دشمن اعتماد نمی‌کرد همان کاری که شما هشت سال انجام دادید؛ نه تنها هیچ کدام از ویژگی‌های سیدالشهدای خدمت را در شما، دولت و تفکر منحرف شما در دوران حاکمیت شما ندیدیم بلکه عکس آن را نیز دیدیم.

غفوری افزود: این صحبت‌ها توهین به شخصیت شهدای خدمت و میلیون‌ها انسانی است که در تشییع شهدای خدمت حضور داشتند؛ این افراد شورای نگهیان را متهم می‌کنند و جا دارد که شورای نگهبان پیگیری قانونی کند و باید با افرادی که به راحتی توهین می‌کنند و تهمت می‌زنند برخورد قانونی شود.

وی بیان کرد: دولتی که در دوران هشت ساله‌اش رئیس دولت بدترین توهین‌ها و ناسزاها را به ملت و مخالفین خود داشته و اهانت و فحاشی کرده امروز مدعی است شورای نگهبان افرادی را تأیید کرده که فحاشی و اهانت کنند؛ شما که استاد فحاشی و اهانت به مخالفان و همه اقشار بودید و هستید.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تنها الگویی که مردم برای حکومت‌داری و اداره قوه مجریه می‌پسندند حکومت‌داری شهید خدمت آیت‌الله رئیسی است گفت: در انتخابات در وحله اول مشارکت بالا اهمیت دارد و هرچقدر زمینه مشارکت بیشتر فراهم شود آثار و برکات بسیار بزرگی برای کشور دارد و اعتبار کشور و حاکمیت را در دنیا بالا می‌برد زیرا دنیا روی میزان مشارکت در انتخابات حساب کرده است.

غفوری افزود: انتخابات باشکوه با مشارکت گسترده منشأ اقتدار کشور است و تمام دنیا به کشور و نظام مقدس ما با این دید نگاه می‌کنند که با نظام و کشوری مقتدر و حاضر در صحنه مواجه هستند. انتخابات باشکوه مدیران آینده را وادار می‌کند به اینکه مردمی فکر کنند و در مدیریت خود به سمت و سوی مردم متمایل و متحول شوند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه انتخابات باشکوه مانع از تعرض دشمنان و سبب یأس و ناامیدی دشمنان در عرصه‌های مختلف می‌شود، گفت: مشارکت بالا منشأ وحدت ملی و شکل‌گیری ایران قوی‌تر می‌شود و در تمام عرصه‌ها به ویژه اقتصادی و معیشت که حاصل سوء مدیریت دولت‌های قبل از شهید رئیسی است، اثرگذار خواهد بود.

غفوری گفت: مشارکت بالا می‌تواند پشتوانه خوبی برای ایران و دولتی قوی باشد و مدیران بتوانند با قدرت مشکلات کشور را به ویژه در عرصه اقتصادی رفع کنند. برخی نامزدها برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی برنامه‌های خوب و روشنی دارند که به خاطر تعهد و تجربه آن‌ها می‌توان به این برنامه‌های روشن اعتماد کرد و امید داریم کشور شاهد تحول بسیار خوب در استمرار دولت شهید رئیسی برای اقشار محروم و متوسط جامعه در عرصه اقتصادی و معیشتی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عید سعید غدیر بزرگترین عیدی است که نسبت به آن تأکید شده است عنوان کرد: عید غدیر عید ولایت و امامت است؛ امامتی که محور اداره و سیاست جامعه و حاکمیت اسلام بر جامعه است و به همین جهت جزو اعیاد بسیار بزرگ است و مردم نیز به آن اهمیت می‌دهند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: ستاد بزرگداشت عید غدیر در شهر کرمانشاه جزو فعالترین ستادهای غدیر کشور بوده و بزرگترین پرچم ولایت امیر‌المؤمنین(ع) در کشور در شهر کرمانشاه برافراشته می‌شود و در روز عید غدیر خم که اطعام مستحب است هزاران پرس غذا تهیه و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما