شناسهٔ خبر: 67296754 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اخباری در جستجوی بهترین‌ها در بازار

باشگاه چادرملو اردکان به دنبال حفظ سهمیه لیگ برتری خود در فصل آینده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال چادرملو اردکان که در دومین سال فعالیت خود توانست عملکرد جالب توجهی داشته باشد و به لیگ برتر صعود کند، حالا در تدارک برای حضور موفق در سطح اول فوتبال ایران است و سعید اخباری سعی دارد با توجه به بودجه این باشگاه، بهترین مهره‌ها را به خدمت بگیرد.

سعید اخباری که پس از تجربه هدایت سایپا و ماشین‌سازی در لیگ برتر، حالا همراه با چادرملو اردکان به سطح اول فوتبال ایران بازگشته، تلاش می‌کند تا بهترین مهره‌های تیمش را حفظ کند و بازیکنانی به تیمش بیاورد تا بتوانند فصل آینده موفق ظاهر شوند و در لیگ برتر بمانند.

2042048

چادرملو اردکان که احتمالا فصل آینده نمی‌تواند در یزد میزبانی کند و از حمایت تماشاگران پرشور خود محروم است، باید تیمی ببندد که بتواند در لیگ برتر بماند و سهمیه استان یزد که پس از دو دهه به دست آمده را حفظ کند.

اخباری که در دوران دستیاری و سرمربیگری از بازیکنان لیگ برتری شناخت کافی دارد، به دنبال معرفی لیستی به این باشگاه است تا فعالیت‌شان را رسما در بازار نقل و انتقالات تابستانی شروع کنند.

باشگاه چادرملو اردکان با توجه به صعود از لیگ یک می‌تواند 10 بازیکن لیگ برتری جذب کند و شرایط بهتری برای فصل بعد داشته باشد.

نظر شما