شناسهٔ خبر: 67296121 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

پهپادهای مقاومت آژیر این منطقه اسرائیل را به صدا در آورد

اقتصادنیوز: منابع خبری از شلیک‌های مقاومت لبنان به مواضع اشغالگران خبر داد که امروز به واسطه پهپادهای هجومی و موشک انجام گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد، مقر نظامی «سماقه» وابسته به رژیم صهیونیستی در تپه‌های کفر شوبا هدف قرار گرفت، در حالی که آژیر خطر در منطقه عرب العرامشه و اطراف آن در غرب الجلیل به صدا درآمد.

موشک‌هایی نیز به سمت مقر «رمثا» متعلق به اشغالگران در تپه‌های کفار شوبا شلیک شد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: با پهپادهای تهاجمی، مقر دریایی راس ناقوره را هدف قرار دادیم و بخشی از آن را منهدم کردیم.

خبر مرتبط
تظاهرات خانواده اسرای اسرائیلی در تل‌آویو/ درخواست دوباره برای توافق با مقاومت فلسطین

اقتصادنیوز: معترضان و خانواده‌های اسرای نظامی نزد حماس، در در جریان یک تجمع اعتراضی دیگر تظاهراتی برپا کردند.

حزب‌الله لبنان افزود:‌ مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حمله دشمن در دیرکیفا در روز جمعه حمله هوایی انجام داد. با یک اسکادران پهپادهای هجومی به مقر راس ناقوره، حمله کرد و مکان استقرار افسران و سربازان دشمن را با دقت مورد اصابت قرار داد و تلفات قطعی وارد کرد و بخشی از مقر را ویران کرد.

مقاومت لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد:‌ مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۳:۲۶ روز جمعه مقر رمثا در تپه‌های اشغالی کفر شوبای لبنان را با تسلیحات موشکی به دقت هدف قرار دادند.

همچنین مقر رویسه القرن از دیگر مواضع صهیونیست‌ها بود که مقاومت لبنان با تسلیحات موشکی آن را در مزارع اشغالی شبعای لبنان هدف قرار داد که مستقیما به هدف مورد نظر اصابت کرد.

مقاومت لبنان در عملیاتی دیگر اعلام کرد مبارزانش مقر «زبدین» در مزارع شبعا را نیز با موشک هدف قرار دادند که به دقت به هدف مورد نظر اصابت کرد.

خبر مرتبط
راکت مقاومت نفربر 3 میلیون دلاری اسرائیل را منهدم کرد

اقتصادنیوز: نفربر زرهی «تایگر» یکی از پیشرفته‌ترین جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی است که این رژیم تولید آن را انقلابی در دنیای نفربرها دانسته و برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ از آن رونمایی کرد.

این در حالی است که پیشتر بامداد امروز هواپیماهای دشمن صهیونیستی ۲ حمله هوایی به شهرهای دیر سریان و رب ثلاثین در جنوب لبنان انجام دادند که تلفات جانی در پی نداشت.

همچنین توپخانه رژیم صهیونیستی حومه شهرک ناقوره را هدف قرار داد.

این حملات در حالی است که «آمیتسیا برام»، محقق صهیونیست، استاد گروه «مطالعات خاورمیانه» در دانشگاه حیفا، معتقد است که در هر جنگی با حزب‌الله، یک سوم خانه‌های حیفا با خاک یکسان می‌شود و هزاران موشکی که حزب‌الله پرتاب خواهد کرد بخش زیادی از حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

 

نظر شما