شناسهٔ خبر: 67295851 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

اخاذی از شهروندان در پوشش مامور امنیتی

متهم به ۸ فقره اخاذی از شهروندان مشهدی در پوشش مامور امنیتی دستگیر شد.

صاحب‌خبر -
اخاذی از شهروندان در پوشش مامور امنیتی
کد خبر: 664182
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۱۴:۴۸:۱۸

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری شفا متهم به ۸ فقره اخاذی از شهروندان در پوشش مامور امنیتی به دام افتاد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ محمد چراغ اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره پرونده اخاذی از شهروندان توسط جوانی مامورنما با یک دستگاه سواری پراید سفید رنگ در محدوده بلوار خیام، موسوی قوچانی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری شفا با بررسی اظهارات مالباختگان و به دست آوردن مشخصات ظاهری متهم تحقیقات میدانی خود را آغاز و با اشراف اطلاعاتی مخفیگاهش را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مشهد بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه با هماهنگی قضائی بامداد روز گذشته وارد عمل شدند و ضمن دستگیری او در بازرسی از خودرو پراید یک دستگاه بیسیم، یک رشته دستبند فلزی، ۲ قوطی افشانه فلفلی، یک دستگاه شوکر، ۲ قبضه چاقو، یک عدد چراغ قوه، یک برگ حکم تاریخ منقضی، چند کارت شناسایی تقلبی و ۴۳ گرم مواد مخدر از نوع شیره تریاک کشف کردند.

چراغ عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده و مواجهه با تعدادی از مالباخته‌ها به ۶ فقره اخاذی از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما