شناسهٔ خبر: 67294624 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

12 روز خروج سرمایه از بورس تهران+ نمودار 12 روز خروج سرمایه از بورس تهران+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه در بورس تهران ادامه داشت. در اولین روز هفته 500 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه این رقم به 411 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه نیز 306 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. در آخرین روز معاملاتی هفته برای دوازدهمین روز متوالی پول

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه در بورس تهران ادامه داشت. در اولین روز هفته 500 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه این رقم به 411 میلیارد تومان رسید.

 روز سه‌شنبه نیز 306 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. در آخرین روز معاملاتی هفته برای دوازدهمین روز متوالی پول حقیقی خارج شد و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 179 میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته هزار و 396 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 349 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین 2 درصد کاهش داشته است. 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد وبملت بیشترین خروج سرمایه داشت و وتجارت، فملی، خاور و فولاد در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای کنور، وبصادر، قصفها، آسیاتک و پکرمان بیشترین ورود پول حقیقی داشتند. 

روز یکشنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد وبملت تعلق داشت و دامین، وتجارت، خاور و فاسمین در رتبه‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، نمادهای غپینو، ثباغ، شپنا، پکرمان و وبصادر بیشترین ورود را داشتند. 

روز سه‌شنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد خساپا تعلق داشت و نمادهای خودرو، ثپردیس، بوعلی و فملی در رده‌های بعدی بودند. بیشترین ورود پول نیز به وبانک، تپمپی، شکربن، فسپا و وپترو اختصاص داشت. 

در آخرین روز هفته بیشترین خروج پول متعلق به نماد ثفارس بود. نمادهای شاراک، ثپردیس، خودرو و فخوز در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر فولاد، کالا، وبانک، شپنا و تپمپی بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند. 

همچنین بخوانید
  • 8 روز خروج سرمایه از بورس تهران+ نمودار
  • تداوم خروج سرمایه از بورس تهران+ نمودار
  • رشد 86 درصدی خروج سرمایه از بورس
  • میزان تغییر مالکیت سهام در معاملات بورس تهران+ نمودار

منبع: eghtesadnews-654465

نظر شما