شناسهٔ خبر: 67294403 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

گردهمايي تخصصي خانواده بزرگ راه و شهرسازي استان سيستان و بلوچستان برگزار شد

صاحب‌خبر -
گردهمايي تخصصي خانواده بزرگ راه و شهرسازي استان سيستان و بلوچستان برگزار شد
خبرگزاری آریا - گردهمایی تخصصی خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بزرگداشت دهه ولایت و امامت و با هدف ارائه گزارش عملکرد معاونتهای اداره کل و تشریح اهداف و برنامه های عملیاتی سال جاری دستگاه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از استان سیستان و بلوچستان، گردهمایی تخصصی خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت بزرگداشت دهه ولایت و امامت و با هدف ارائه گزارش عملکرد معاونتهای اداره کل و تشریح اهداف و برنامه های عملیاتی سال جاری دستگاه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای دستیابی به اهداف ماموریت هایی محوله، اقدامات فنی و اساسی را انجام داده و قرارگرفتن در جمع سه استان برتر کشور و کسب عنوان نخست در همه شاخص های مورد ارزیابی نشان دهنده انتخاب صحیح مسیر و پایبندی به فرایندهاست.
عطاء اله اکبری با اشاره به اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان بیان کرد: از آنجایی که تلاش دولت در اجرای این طرح بر آن است که عرضه و تقاضا در مسکن متعادل و حتی عرضه از تقاضا پیشی گیرد تا قیمت مسکن کاهش یابد و از سوی دیگر با سیاست‌گذاری‌های مناسب با اجرایی کردن طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دار شدن اقشار مختلف بویژه جوانان و زوج‌های جوان می‌توان قیمت مسکن را کاهش داده و به تعادل نسبی رساند این استان با تامین اراضی مورد نیاز فراتر از برنامه پیش‌بینی شده و نیز روند اجرای مطلوب ساخت واحدهای این طرح در تمامی شهرها پیشتاز اجرای این طرح در کشور بشمار می رود.
وی تاکید کرد: همچنین این اداره کل با اجرای پروژه های کلان بزرگراهی در سالهای اخیر که در تاریخ استان نظیر نداشته است توانسته به عنوان یکی از فعال‌ترین حوزه های اقتصادی این خطه ضمن کاهش هزینه و زمان سفرهای بین شهری، مصرف سوخت و تلفات انسانی به رونق و شکوفایی کریدورهای ترانزیتی جنوب شرق کشور کمک قابل توجه کند.
اکبری ادامه داد: این اداره کل علاوه بر حوزه مسکن و راه با ساماندهی اراضی دولتی و تدوین طرحهای توسعه معماری و شهرسازی و نیز توسعه محیط کالبدی شهر زاهدان توانست در عرصه توسعه استان و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم قدمهای جدی بردارد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بدست آوردن موفقیت های گوناگون و کسب رتبه های نخست برای مجموعه راه و شهرسازی نشان داد می توان در شرایط کمبود اعتبار و مشکلات اقتصادی برای خدمت به مردم از هیچ اقدامی فروگذار نکرد.
وی با اهمیت برشمردن نیروی انسانی گفت: با توجه به اینکه ایجاد رفاه مناسب و برنامه ریزی برای نشاط و شادی در کارکنان و خانواده‌های آنها، باعث رشد روحی و معنوی و همچنین افزایش روحیه خدمتگزاری به مردم می شود این اداره کل در سالهای اخیر به تامین همکاران از لحاظ رفاهی و خدماتی توجه ویژه کرده است.
خبرگزاری آریا

نظر شما