شناسهٔ خبر: 67294108 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

طوفان در مسکو+ تعداد کشته ها و مصدومین

اقتصادنیوز: وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد در پی وقوع طوفان بی‌سابقه و رگبار شدید روز گذشته (پنج‌شنبه) در مسکو، پایتخت این کشور تاکنون ۲ نفر کشته و دست‌کم ۱۸ نفر دیگر مصدوم و بستری شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در بیانیه این وزارتخانه آمده است به دلیل وزش باد شدید یک نفر بر اثر سقوط درخت کشته شده و قربانی دوم نیز از داربست سقوط کرده است.

در این بیانیه همچنین آمده است طوفان، تلفات متعددی در مناطق مختلف پایتخت برجای گذاشته و شمار دقیق مجروحان در دست بررسی است.

مقامات پایتخت همچنین در حال ارزیابی خسارات وارده به اموال و تعداد درختان افتاده هستند.

اداره بهداشت مسکو نیز در بیانیه جداگانه‌ای اعلام کرد: ۱۸ نفر در بیمارستان های شهر بستری شدند که حال سه نفر از آنها وخیم است. چهار کودک نیز در بین مصدومان هستند که وضعیت آنها رضایت‌بخش است.

خبر مرتبط
اشتیاق پاکستان به پیوستن به کریدور شمال و جنوب با چراغ سبز روسیه

اقتصادنیوز: منابع دیپلماتیک پاکستان با اشاره به گشایش‌های جدید در مناسبات دوجانبه با فدراسیون روسیه به ویژه واردات یک میلیون تن نفت خام از این کشور گفتند که اسلام‌آباد تصمیم به پیوستن به کریدور شمال و جنوب گرفته و از این طریق همکاری‌ها با مسکو و کشورهای پیرامون این راهرو از جمله ایران گسترش خواهد یافت.

 وزارت شرایط اضطراری و دفتر شهرداری مسکو از ساکنان پایتخت خواست در شرایط بد جوی تا حد امکان در خانه بمانند و برای روزهای آینده نیز ادامه بارندگی‌های شدید، وزش باد و حتی گردباد را پیش‌بینی کرده‌اند.

نظر شما