شناسهٔ خبر: 67292975 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خادم امامزاده صالح چه قولی داد/ جواد نکونام دوباره تعهد می‌دهد؟

جواد نکونام چندی قبل با حضور در مراسم گرامی داشت خادمان امامزاده صالح در میدان تجریش حضور پیدا کرد و رسماً به عنوان خادم این مجموعه معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، با مروری بر اخبار خرداد ماه سال گذشته در راستای کاندید شدن نکونام برای سرمربیگری استقلال به یاد داریم او موانعی بر سر راهش قرار داشت که اجازه فعالیت در این باشگاه را به او نمی‌داد. اما در نهایت با تلاش سید حجت کریمی - مدیر عامل وقت باشگاه استقلال - این موضوع برای او ممکن شد و در نهایت توانست در سی‌ام خرداد ماه ۱۴۰۲ پای میز قرارداد نشسته و عکس تاریخی خود را به عنوان سرمربی جدید استقلال ثبت کند.

حالا در شرایطی که طی روزهای گذشته عنوان می‌شد نکونام مجوز ادامه حضور در استقلال را ندارد شایعاتی مبنی بر دادن تعهد مجدد در ارتباط با مسائلی که مشخص نیست به چه موضوعاتی ارتباط دارد منتشر شده و گفته می‌شود نکونام قول‌هایی داده که بتواند بار دیگر در راس کادر فنی تیم استقلال به فعالیتش ادامه بدهد. هرچند که هیچ منبع رسمی این موضوع را تأیید یا رد نکرده است.

خاطرنشان می‌کند؛ جواد نکونام در ابتدای فصل گذشته از عشق و علاقه شدیدش به حضور در استقلال و راس کادر فنی این تیم خبر داد و با دعوت از پدرش در آن مراسم امضای قرارداد عنوان کرد که خانواده‌اش همگی استقلالی هستند. البته هنوز این موضوع از سوی مالکان جدید باشگاه استقلال به شکل رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: طغیان شبانه هواداران استقلال علیه جواد نکونام

نظر شما