شناسهٔ خبر: 67292550 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره فرانسه شیفته کومان: مربی محبوبم است!

آنتوان گریزمان، ستاره تیم ملی فرانسه، مدعی شد که رونالد کومان از مربیان محبوبش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه امشب در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باید در دیداری مهم و حساس روبروی تیم ملی هلند به میدان برود و هر دو تیم با تمام توان برای کسب سه امتیاز این بازی تلاش خواهند کرد تا بتوانند شرایط بهتری در این مسابقات داشته باشند. 

گریزمان پیش از این سابقه در زمان حضورش در بارسلونا سابقه بازی تحت هدایت کومان که در حال حاضر هدایت تیم ملی هلند را برعهده دارد داشته است در گفتگو با خبرنگاران در آستانه این دیدار از این مربی هلندی تمجید کرد و از علاقه‌اش به او و سبک کارش صحبت کرد. 

2044901

این ستاره فرانسوی در این باره به خبرنگاران گفت: «او مربی‌ای است که من خیلی دوستش دارم. او با بازیکنانش بسیار صریح صحبت می‌کند. موضوع بسیار مهم این است که او با بازیکنانش بسیار صادق است و این رفتاری نیست که هر مربی‌ای با بازیکنانش داشته باشد و اهمیت بسیاری دارد.»

من تیم ملی هلند را دوست دارم. از سبک بازی این تیم خوشم می‌آید. آنها مشکلات بسیاری داشته‌اند و فرانکی دی یونگ نتوانسته است اخیرا در ترکیب این تیم حضور داشته باشد اما باید به این نکته اشاره کنیم که آنها از بازیکنان بسیار خوبی هم استفاده می‌کنند.»

نظر شما