شناسهٔ خبر: 67291229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

سند ۴۴۰۰ هکتار زمین دولتی در اصفهان صادر شد

اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ هکتار اراضی ملی و موات داخل حریم و محدوده استان اصفهان بین سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ تحصیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاری قرآن در خصوص وضعیت تأمین زمین و تحصیل اراضی در سال‌های ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲، اظهار کرد: در سال‌های فوق تلاش‌های لازم برای تحصیل اراضی ملی و موات داخل محدوده و حریم استان اصفهان انجام شده است.

وی افزود: در مجموع در بازه زمانی سه ساله، بیش از چهار هزار و ۴۰۰ هکتار زمین ملی و موات در داخل حریم و محدوده تحصیل شد که از این میزان افزون بر چهار هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ملی و موات داخل حریم و مابقی داخل محدوده بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، تحصیل اراضی ملی و موات داخل حریم ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار بوده، گفت: تحصیل این اراضی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب بیش از یک هزار و ۳۰۰ هکتار و ۲۳۰ هکتار بوده است.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم اراضی تحویل و تحول شده با اداره کل منابع طبیعی استان افزون بر ۶ هزار و ۲۰۰ هکتار بوده که بیش از یک هزار هکتار در سال ۱۴۰۲، پنج هزار هکتار در سال ۱۴۰۱ و بالغ بر ۲۰۰ هکتار در سال ۱۴۰۰ انجام شد.

قاری قرآن با اشاره به اقدامات در راستای تثبیت مالکیت اراضی دولتی استان و پیشگیری از زمین خواری، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ لغایت پایان سال ۱۴۰۲ در مجموع بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ فقره سند تک برگ اخذ شده که بخشی از آن مربوط به تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک برگی بوده است.

نظر شما