شناسهٔ خبر: 67289754 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یامال در ۱۶ سالگی رهبر تیم شد! (عکس)

لامینه یامال در بازی مقابل ایتالیا فقط چند سانتی‌متر با گلزنی فاصله داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اسپانیا و ایتالیا در مهم‌ترین دیدار هفته دوم دور گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، در گلزن‌کرشن به مصاف همدیگر رفته‌اند.

این بازی را اسپانیا کاملا بهتر آغاز کرد و این شاگردان لوچانو اسپالتی بودند که کاملا در دفاع بودند و خبری از حمله نبود. در دو سمت خط حمله اسپانیا، لامینه یامال و نیکو ویلیامز بارها مدافعان آتزوری را آزار دادند و موقعیت‌های بسیار زیادی خلق کردند.

2046004

در حالی‌که گل لاروخا روی گل‌به‌خودی ریکاردو کالافیوری به ثمر رسید اما ویلیامز و یامال دست‌بردار نبودند و همچنان به خلق حمله و تحت فشار قرار دادن مدافعان ایتالیا ادامه دادند.

در یکی از صحنه‌های نیمه دوم که توجه هواداران تیم ملی اسپانیا و رسانه‌ها را جلب کرد، یامال فقط چند سانتی‌متر با ثبت اولین گل خود در مسابقات یورو فاصله داشت و پس از آن نیز صحنه جالبی رقم خورد.

2046003

در دقیقه ۶۰ یامال در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و در اقدامی جالب تصمیم گرفت از همان‌جا شوت‌زنی کند. ضربه محکم و خطرناک این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه دوناروما راهی اوت شد‌. ستاره جوان پس از اینکه در گلزنی ناکام مانده بود، شروع به تهییج هواداران کرد و از آنها خواست تشویق‌هایشان را برای حمایت از تیم لوئیس دلا فوئنته بیشتر کنند‌.

نظر شما