شناسهٔ خبر: 67288965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم زنجان در مجلس:

برخی با لجن‌پراکنی علیه نامزدها به دنبال کاهش مشارکت هستند

زنجان-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه از تخریب و لجن پراکنی در انتخابات پرهیز شود، گفت: این امر به کاهش مشارکت در انتخابات منجر می‌شود.

صاحب‌خبر -

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: آن چیزی که به کشور امنیت داده، بهبود اقتصاد را به دنبال داشته و زمینه ایجاد پشتوانه‌ای محکم در دنیا را فراهم می‌کند، مشارکت حداکثری در انتخابات است، به همین خاطر تلاش همه ما در وهله اول باید بالا بردن میزان مشارکت مردم در انتخابات باشد.

وی با یادآوری اینکه در گام دوم، انتخاب اصلح باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: امروز بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اوج قله قرار داریم و اتفاقات خوبی در سال‌های اخیر در کشور رخ داده و امیدواریم راه رئیس‌جمهور شهید تداوم داشته باشد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید از تخریب و لجن‌پراکنی در جریان انتخابات پرهیز شود، اظهار کرد: متأسفانه گاهی اوقات جریان‌های خودی نیز به تخریب‌ها و لجن‌پراکنی‌ها دامن می‌زنند، این در حالی است که جریان‌ها باید به ارائه کارنامه کاندیداها در راستای مشارکت حداکثری مردم اقدام کرده و از تخریب کاندیداها پرهیز کنند؛ چرا که این موضوع به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آسیب زده و روحیه عمومی را پایین می‌آورد.

طاهری با بیان اینکه انتظار داریم جریان‌های انقلابی در جریان انتخابات خودزنی نکنند، خاطرنشان کرد: بارها تجربه کرده‌ایم که در خودزنی‌هایی که در داخل جریان انقلاب رخ می‌دهد، به ضرر جریان انقلاب شده است و برای ما اسلام، انقلاب و مصالح مردم در اولویت قرار دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت با تاکید بر اینکه امروز باید در فضای نقد منصفانه و فضای ارائه برنامه و کارنامه و در یک فضای اخلاقی گام برداریم، عنوان کرد: مردم نیز نشان دادند که از دعوا و تهمت در این عرصه بیزار هستند و امیدواریم به نتیجه مطلوبی دست یابیم.

نظر شما