شناسهٔ خبر: 67288879 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تمجید از ستاره لیورپول‌: خیلی برای هلند مهم است

ناتان آکه، مدافع تیم ملی هلند، می‌گوید کودی خاکپو در بازی‌های اخیر یکی از ستاره‌های مهم ترکیب این تیم بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال هلند فرداشب باید به مصاف فرانسه برود و ناتان آکه می‌گوید آن‌ها در این بازی صرفا به دنبال دفاع نیستند و سعی می‌کنند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

ناتان آکه، مدافع هلند، در گفت‌وگو با سایت رسمی یوفا درباره وضعیت هلند پیش از بازی مقابل فرانسه گفت: "چند روز اول تمرین مشخص است که در مورد ریکاوری بود، اینکه کادرفنی از آمادگی همه بازیکنان مطمئن شوند و سپس فهرست را انتخاب کنند. چند روز گذشته تمرینات ما بیشتر تاکتیکی بوده است: در مورد آنچه که می‌خواهیم انجام دهیم، می‌خواهیم به چه چیزی برسیم و نکاتی که در بازی مقابل لهستان یاد گرفتیم.

بازی با لهستان؟

حدود یک ساعت اول ما واقعاً خوب بازی کردیم اما واضح است که هنوز چیزهایی وجود دارند که باید برطرف شوند.

همکاری با کودی خاکپو در ترکیب هلند؟

فکر می‌کنم ما ارتباط خوبی داریم. او در خط حمله تیم برای بازی با لهستان فیکس بود. او خیلی خوب است، واضح است: از نظر فنی، تاکتیکی، اما از نظر دفاعی نیز بسیار هوشمندانه عمل می‌کند. او می تواند موقعیت ایجاد کند و گل بزند. در چند سال اخیر او برای تیم ملی بازیکن بسیار مهمی بوده است.

2045962

پیش‌بینی بازی مقابل فرانسه؟

آن‌ها بازیکنان بسیار خوب و سریع زیادی در خط حمله دارند، بنابراین باید تصمیم بگیریم چه زمانی به جلو برویم و چه زمانی دفاع کنیم. مشخص است که ما می‌خواهیم روی ویژگی‌های خود، تیم و کارهایی که می‌خواهیم از نظر تاکتیکی انجام دهیم تمرکز کنیم. بنابراین ما نمی‌توانیم فقط دفاع کنیم، بلکه باید حمله کنیم.

نظر شما