شناسهٔ خبر: 67288874 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حمایت شیرر از ساوت‌گیت: تعویض هری کین درست بود

آلن شیرر، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که گرت ساوت‌گیت تصمیم درستی برای تعویض هری کین گرفت زیرا این مهاجم برای انگلیس مقابل دانمارک "حتما باید" تعویض می‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گل زودهنگام کین، انگلیس نتوانست برتری خود را حفظ کند و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد. ضربه دیدنی از راه دور مورتن هیولماند برای دانمارک مساوی را رقم زد و با شروع نیمه دوم، مشکلات انگلیس آشکارتر شد. این تیم برای خلق موقعیت‌های خطرناک و حفظ توپ با مشکل مواجه بود. ساوت‌گیت تصمیم گرفت با تغییراتی در ترکیب، تیم را سر حال بیاورد. ترنت الکساندر-آرنولد اولین بازیکن تعویضی بود و جای خود را به کانر گالاگر داد تا خط میانی را تقویت کند. کمی بعد، ساوت‌گیت با تعویض جسورانه‌ای که بسیاری را غافلگیر کرد، هری کین را تعویض کرد و اولی واتکینز را در دقیقه 68 به جای ستاره خط حمله به میدان فرستاد.

شیرر، مهاجم سابق انگلیس و در حال حاضر خبرنگار "بی‌بی‌سی" از تصمیم ساوت‌گیت برای تعویض کین حمایت کرد. شیرر گفت: "این کار باید انجام می‌شد. هری اصلاً روی بازی تأثیر نمی‌گذاشت، او از پشت فرار نمی‌کرد و همه چیز در میانه زمین اتفاق می‌افتاد. مثل ساکا و فودن. بازی برایشان خیلی راحت پیش می‌رفت."

2045959

شیرر از ساوت‌گیت به‌خاطر اینکه تا دقایق پایانی برای انجام تعویض‌ها صبر نکرد، تمجید کرد.

"من خوشحالم که گرت تا 10 دقیقه پایانی صبر نکرد تا این کار را انجام دهد. به آنها 20 دقیقه فرصت داد تا در این بازی تلاش کنند و کاری انجام دهند."

پیروزی غیرقابل اطمینان انگلیس مقابل صربستان در بازی افتتاحیه آنها و سپس تساوی مقابل دانمارک نگرانی‌هایی را در مورد چشم‌انداز آنها در یورو 2024 ایجاد کرده است. در حالی که آنها همچنان در صدر گروه C قرار دارند، هر چهار تیم می‌توانند صعود کنند و سه شیرها در صورت عدم باخت مقابل اسلوونی در تاریخ 25 ژوئن، قطعاً به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

نظر شما