شناسهٔ خبر: 67288699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تغییر ناگهانی در ترکیب اسپانیا: کاپیتان رئال بازی نمی‌کند

پابلو آمو، دستیار سرمربی اسپانیا، تنها تغییر برابر ایتالیا را مصدومیت عضلانی ناچو تایید کرد، لاپورت از ابتدا بازی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار امشب در ورزشگاه “آرنا آشالکه” برگزار می‌شود. از آنجایی که هر دو تیم در بازی‌های اول خود پیروز شدند، انتظار می‌رفت با ترکیب‌های مشابه به میدان بروند و این موضوع تا حد زیادی صحت دارد. تنها تغییر، حضور لاپورت به جای ناچو، ستاره رئال مادرید، در خط دفاعی است.

هنگامی که لاپورت در بازی اول مقابل کرواسی که با برد 3-0 همراه بود مصدوم شد، جای او را رابین لنورماند گرفت، بنابراین این صرفاً یک تغییر تاکتیکی نیست.

آمو، کمک مربی اسپانیا، به یوفا دات کام گفت: "ناچو کمی ناراحتی عضلانی جزئی داشت و ما فکر می‌کنیم رفاه بازیکنان همیشه در اولویت قرار دارد. بنابراین، این بار لاپورت از ابتدا بازی می‌کند."

2045953

ایتالیا در مرحله نیمه‌نهایی یورو 2020 با ضربات پنالتی اسپانیا را شکست داد، اما سه بازی اخیر دیگر را باخته است.

آمو، دستیار لوییس دِ لا فوئنته، در پایان صحبت‌هایش گفت: "هر زمان که برای بازی با ایتالیا آماده می‌شوید، حس ویژه‌ای دارد. تمام آن عناوین جهانی، قهرمانان فعلی اروپا... یکی از کلیدی‌ترین چیزهایی که این هفته در تمرینات به آن تاکید کرده‌ایم این است که «قلب به خوبی به مغز متصل بماند». به عبارت دیگر – پرشور باشید، اما باهوش بازی کنید."

در حالی که اسپانیا در اولین بازی خود کرواسی را با نتیجه 3-0 در هم کوبید، ایتالیا پس از دریافت گل زودهنگام در ثانیه 23، با نتیجه 2-1 آلبانی را شکست داد.

با تساوی 2-2 آلبانی و کرواسی، هر تیمی که امشب برنده شود، به عنوان صدرنشین گروه صعود خواهد کرد.

نظر شما