شناسهٔ خبر: 67288458 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل سپاهان: شاید رضاییان با این فصل خداحافظی کرده است!

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در واکنش به خداحافظی رامین رضاییان از هواداران تیم فوتبال این باشگاه گفت که شاید این بازیکن با فصل فوتبالی ۰۳-۱۴۰۲ خداحافظی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی آذربایجانی پس از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مسابقات جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر سپاهان بعد از مدت‌ها به جایگاه واقعی خودش رسید و یک جام به دست آورد تا هواداران با خوشحالی از ورزشگاه خارج شوند. من هم مانند همه هواداران خوشحال هستم.

وی در مورد زمزمه‌های پیشنهاد ژوزه مورایس برای سرمربیگری تیم ملی کره جنوبی بیان کرد: پیشنهادی از جایی ندیدیم. در اخبار دیدم که مورایس در یک فهرست 12 نفره بوده است و شاید مربیان زیادی در لیست‌های 10 یا 15 نفره باشند. این مسئله دلیل (بر جدایی) نمی‌شود. مورایس و بازیکنان از شرایط باشگاه سپاهان دلخور هستند و امیدوارم تیم در مسیر عادی خودش حرکت کند تا به چیزی که شایسته آن هستیم، برسیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا بودجه این باشگاه برای فصل آینده افزایش می‌یابد یا خیر، گفت: رو به توسعه هستیم و باید بودجه باشگاه را افزایش بدهیم. طیب‌نیا حامی ورزش است و تلاش می‌کنیم از بودجه به‌صورت بهینه استفاده کنیم. سپاهان یک باشگاه برند است و بودجه باشگاه باید در جای مناسب هزینه شود. ان‌شاءالله که سطح فوتبال ایران را ارتقا بدهیم.

آذربایجانی درباره خداحافظی رامین رضاییان از تیم سپاهان تصریح کرد: شاید او با این فصل خداحافظی کرده است!

وی در مورد تمایل برخی از بازیکنان سپاهان به جدایی عنوان کرد: اتفاقاتی در باشگاه افتاد و همه دلخور بودند. من بابت اتفاقاتی که برای باشگاه سپاهان افتاده، مانند هواداران خیلی ناراحت بودم و امیدوارم این مسائل را با تدبیر و برنامه‌ریزی حل کنیم تا سپاهان به جایگاه اصلی خودش برسد. اتفاقاتی افتاد که همه در باشگاه سپاهان ناراحت بودند و باید دلخوری‌ها را التیام بخشید. تلاش کردم آرامش بر باشگاه حاکم باشد و به تعهدات خودمان عمل کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در این باره که شنیده می‌شود بند فسخ در قرارداد برخی از ستارگان سپاهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: هر قرارداد وضعیت خودش را دارد. تیم سپاهان را تقویت و تلاش می‌کنیم با برطرف کردن نقاط ضعف، ستون‌های تیم را در سپاهان نگه داریم.

آذربایجانی در مورد برنامه باشگاه سپاهان برای فصل آینده اظهار داشت: مورایس لیست داده و برنامه‌ریزی شروع شده است. او با ما قرارداد دارد، اما از برخی موارد دلخور است. خیلی از بازیکنان علاقه دارند که در سپاهان بازی کنند.

وی درباره انتظار هواداران سپاهان برای بستن تیمی در قواره تیم‌های متمول حاضر در لیگ نخبگان آسیا تصریح کرد: محدودیت‌هایی داریم و باید قوانین را رعایت کنیم. باید در چارچوب سیاست‌های کلی کار کنیم و تیمی در حد لیگ نخبگان آسیا بسازیم. قابل قبول نیست که مسائل جانبی را بهانه‌ای برای عدم موفقیت بدانیم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که بهترین‌ها را داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد ابراز علاقه خود به مهدی ترابی، بازیکن تیم پرسپولیس بیان کرد: ترابی را از میان بازیکنان تیم ملی و به‌عنوان گزینه‌ای خارج از سپاهان انتخاب کردم. بازیکنان سپاهان در قلب من هستند. مربی پرسپولیس در آن برنامه تلویزیونی به بازیکنان سپاهان اشاره کرد و من به بازیکن پرسپولیس اشاره کردم. البته شنیدم که ترابی با باشگاه پرسپولیس قرارداد ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما