شناسهٔ خبر: 67288383 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

جزئیات واریز و مبلغ یارانه نقدی خرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام شد جزئیات واریز و مبلغ یارانه نقدی خرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، یارانه نقدی خرداد ماه ۱۴۰۳، دهک‌های چهارم تا نهم درآمدی، به حساب تمام سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز شد؛ یارانه نقدی کمک معیشتی خرداد ماه، در ۲۸ بانک عامل سراسر کشور واریز شده و از ساعت «۲۴» روز جمعه «اول تیر ماه ۱۴۰۳» قابل برداشت است. یارانه نقدی مرحله خرداد ماه ۱۴۰۳، به

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، یارانه نقدی خرداد ماه ۱۴۰۳، دهک‌های چهارم تا نهم درآمدی، به حساب تمام سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز شد؛ یارانه نقدی کمک معیشتی خرداد ماه، در ۲۸ بانک عامل سراسر کشور واریز شده و از ساعت «۲۴» روز جمعه «اول تیر ماه ۱۴۰۳» قابل برداشت است.

یارانه نقدی مرحله خرداد ماه ۱۴۰۳، به حساب سرپرستان خانوار، در سراسر کشور واریز شده است و از ساعت «۲۴» روز جمعه «اول تیر ماه ۱۴۰۳»، قابل برداشت است.

یارانه نقدی کمک معیشتی مرحله «۱۶۰» مربوط به خرداد ۱۴۰۳، به حساب سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز شده و بامداد امشب، از ساعت «۲۴» روز جمعه «اول تیر ماه ۱۴۰۳»، قابل برداشت است.

تاریخ واریز یارانه نقدی کمک معیشتی، از بهمن سال گذشته تغییر کرده است؛ بر این اساس، تاریخ واریز یارانه نقدی از بیستم هر ماه، به بیست و پنجم برای دهک‌های اول تا سوم و «سی‌ام» برای خانوارهای دهک چهارم تا نهم موکول شده است.

به این ترتیب که یارانه مرحله «۱۶۰» مربوط به خرداد ماه، به مبلغ ۱۱.۰۷۵ میلیارد تومان بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب ۱۰,۰۷۵,۸۳۶ سرپرست خانوار دهک‌های چهارم تا نهم، در ۲۸ بانک عامل سراسر کشور واریز شده و از ساعت ۲۴ روز جمعه «اول تیر ماه» قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم درآمدی باشند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد؛ مبلغ واریز یارانه نقدی برای دهک‌های بعدی خانوار، ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: «پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه، از بیستم هر ماه به بیست‌وپنجم هر ماه (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و سی‌ام هر ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله «۱۶۰»، بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز شده است و از ساعت ۲۴، قابل برداشت است. بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه نقدی برای آنها قابل برداشت است؛ در صورت استفاده، به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی‌مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.»

زمان‌بندی واریز یارانه نقدی

جدول زمان‌بندی واریز یارانه نقدی در ادامه آمده است.

یارانه نقدی

 

منبع: sharghdaily-934780

نظر شما