شناسهٔ خبر: 67288283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

زمان جدید برای شروع فصل جدید لیگ برتر

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ ابراز امیدواری کرد بتوانند در اواخر مردادماه فصل جدید لیگ برتر را شروع کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک در پایان مسابقه سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی ابراز کرد: با توجه به اینکه در فصل اخیر جام ملت‌ها، مرحله مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا را در میانه راه داشتیم، سال سخت و دشواری را سپری کردیم و با هر سختی بود، به پایان رساندیم. امیدوارم فصل خوبی را با یک برنامه‌ریزی بهتر همراه با موفقیت تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و نمایندگان ما در لیگ نخبگان آسیا در پیش داشته باشیم.

او در خصوص اینکه فصل آینده چه زمانی آغاز می‌شود، ابراز کرد: طبیعتاً‌ ما برای شروع فصل آینده یک برنامه‌ریزی انجام دادیم، اما همانطور که وزیر ورزش و ریاست فدراسیون گفتند، مقرر شده ابتدا ورزشگاه‌ها به شرایط برگزاری برسند و بعد فصل بعد را شروع کنیم. اگر قرار است وی‌ای‌آر به شروع فصل بعد برسد، قاعدتا آن هم یکی از الزامات ما خواهد بود.

مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما برای شروع فصل بعد 24 و 25 مرداد است؛ به این شرط که شرایطی که گفتم محقق شود و بتوانیم ورزشگاه‌ها را برسانیم. در غیر این صورت، ممکن است لیگ با تأخیر شروع شود.

روشنک تاکید کرد: امیدوارم شروع لیگ به تاخیر نیفتد، چراکه با برنامه مدنظرمان، می‌توانیم لیگ را با فشار کمتری نسبت به سال گذشته و در روزهای پایانی هفته برگزار کنیم. قاعدتا اگر لیگ دیرتر شروع شود،‌ مسابقات هم یک مقدار فشرده‌تر خواهد شد و ما از برنامه‌ریزی‌مان دور خواهیم شد.

نظر شما