شناسهٔ خبر: 67288271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان:

برنامه هاي مسجد محور از مهمترين رويدادهاي اوقات فراغت امسال است

صاحب‌خبر -
برنامه هاي مسجد محور از مهمترين رويدادهاي اوقات فراغت امسال است
خبرگزاری آریا_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: برنامه های مسجد محور و مهارت آموزی فرهنگی و هنری از مهمترین رویدادهای اوقات فراغت است.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در جلسه یکصدوبیست و سومین شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی با محوریت و دستورکار اوقات فراغت، مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهور در دفتر نماینده معزز ولی فقیه امروز 31خردادماه برگزار شد گفت: برنامه های اوقات فراغت با محوریت مساجد و مهارت آموزی فرهنگی و هنری و طرح لیگ های مختلف نماز، حفظ قرآن کریم و کتاب و کتابخوانی در سطح استان برگزار می شود.
وی افزود:اوقات فراغت فرصت طلایی و زمینه مناسب برای رشد و بالندگی افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اضافه کرد:استفاده بهینه از اوقات فراغت برای بهبود زندگی اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم و تأثیرگذار است.
ایشان ضمن اشاره به تغییرات بوجود آمده در اوقات فراغت امروز جوانان و نوجوانان با ظهور تکنولوژی های جدید گفت: با ظهور تکنولوژی‌های جدید ارتباطی اوقات فراغت و گذراندن این اوقات تغییر نموده و آسیب های فرهنگی و اجتماعی جدید نیز با این تکنولوژی بوجود آمده است که نیاز به برنامه ریزی جدی در این زمینه است.
وی با اشاره به برنامه های فرهنگی و هنری در قالب طرح شهید آوینی تصریح کرد: برنامه های امسال در قالب طرح شهید آوینی از ابتدای سال شروع شده است از جمله کنگره بزرگداشت ماموستا عبدالله باشماق، جشنواره خوشنویسی بزرگداشت امیر نظام گروسی، جشن مطهر گرامیداشت روز معلم،. جشن گولان به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری و نواها و آوای رضوی از جمله مهمترین این برنامه‌ها بوده است.
وی در پایان عنوان کرد: ویژه برنامه های بسیار مهم و تأثیرگذاری برای ایام انتخابات پ با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تدارک دیده شده است.

نظر شما