شناسهٔ خبر: 67288196 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

تکذیب قطعی ادعای چندباره انصراف دکتر قالیباف / این اظهارنظرها بدون هماهنگی با دکتر جلیلی و به دلیل افت آرا ایشان در نظرسنجی ها مطرح می شود

دکتر محمد انور بجار زهی درباره طرح چندباره ادعای انصراف دکتر قالیباف از سوی یکی از اعضای ستاد آقای جلیلی گفت : اظهارنظرهای اینگونه پیش از آغاز دور دوم مناظرات اقدامی غیر هوشمندانه ، غیراخلاقی و خلاف وحدت مورد انتظار جبهه انقلاب و عموم مردم شریف ایران است که دل در گرو نیروهای انقلابی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین ، سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی دکتر محمد باقر قالیباف افزود : آقای دکتر جلیلی شخصیتی اخلاقمدار و انقلابی هستند و یقینا با سخنان وحدت شکن مخالفند ، چنین اظهارنظرهایی بدون هماهنگی با آقای دکتر جلیلی و به دلیل افت آرا ایشان در نظرسنجی ها از سوی اعضای ستاد ایشان مطرح می شود.

وی افزود : آقای خضریان درحالی این اظهارات را مطرح کرده اند که جبهه مقابل نیروهای انقلاب درحال رقم زدن انواع هجمه های غیراخلاقی به کاندیداهای جریان انقلاب است . نگاه عقلانی حکم می کند که نیروهای انقلابی از ابراز چنین اظهاراتی در شرایط کنونی که هیچ مبنا و جایگاهی نداشته و تاسف آور است ، خودداری کنند.

دکتر بجارزهی با بیان اینکه خوب است آقای خضریان سری به نظرسنجی های واقعی ، فنی و علمی که این روزها منتشر می شود بزنند ، خاطرنشان کرد: آقای دکتر قالیباف با تمام قدرت آماده شرکت در مناظرات هستند و انتظار می رود که اعضای ستادهای کاندیداها به جای سرگرم شدن به اقدامات سلبی ، مشغول فعالیت ایجابی خود باشند .

وی خاطرنشان کرد : ظاهرا برخی دوستان تجربه تلخ سال ۹۲ را فراموش کرده اند ، آقای دکتر قالیباف و نیروهای ایشان شدیدا به دنبال وحدت و مدافع آن هستند و البته که عقلانیت انقلابی حکم می کند که همه ما امروز به دنبال این مساله  باشیم .

دکتر بجارزهی تصریح کرد : وحدت نیروهای انقلاب در سایه همدلی و درک شرایط حساس رقم می خورد و این گونه اظهارنظرها یقینا برخلاف وحدت و دستمایه سواستفاده رقبا خواهد بود .

نظر شما