شناسهٔ خبر: 67288123 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

حزب الله لبنان به ترور در این منطقه واکنش موشکی نشان داد

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از ظهر امروز تاکنون ده‌ها حمله موشکی و خمپاره‌ای را ضد مواضع صهیونیستی انجام داده و تعدادی از نظامیان صهیونیست را مستقیما هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به عملیات ترور رژیم صهیونیستی در منطقه دیرکیفا، ده‌ها حمله موشکی علیه مواضع اشغالگران صهیونیستی و نظامیان این رژیم در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی انجام داد.

حزب الله لبنان در اولین عملیات خود که در حمایت از نوار غزه و پشتیبانی مقاومت آن و واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و مناطق مختلف لبنان صورت گرفت، پادگان نظامی زرعیت را با ده‌ها خمپاره کاتیوشا هدف قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین تجمع نظامیان اشغالگر در منطقه الناقوره را با گلوله‌های توپ هدف قرار داد که خسارت‌های قطعی در این حملات به نیروهای دشمن وارد آمد.

خبر مرتبط
واکنش رسانه‌های رژیم صهیونیستی به سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان

اقتصادنیوز: اندکی پس از پایان سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به آن واکنش نشان دادند و از مشاهده یکی از قوی‌ترین سخنرانی‌های نصرالله سخن گفتند.

مبارزان مقاومت لبنان همچنین محل تجمع اشغالگران صهیونیست در موقعیت السماقة واقع در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و خسارت‌هایی را به دشمن وارد کردند.

در کفرشوبا نیز نیروهای مقاومت موقعیت نظامی رویسات العلم را با مسلسل سنگین هدف قرار داده و خسارت‌های جانی به دشمن وارد کردند.

در مزارع اشغالی شبعا نیز نیروهای مقاومت موقعیت زبدین را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفته و تعدادی از نظامیان دشمن را کشته یا زخمی کردند.

خبر مرتبط
حزب الله هوکشتاین را دست خالی روانه کرد

اقتصادنیوز: رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در سایه تاکید و پافشاری حزب الله لبنان بر وحدت میادین و تداوم حمایت از نوار غزه، «عاموس هوکشتاین» فرستاده آمریکا دست خالی از لبنان به تل آویو بازگشت.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان همچنین از پرتاب ده‌ها موشک و خمپاره به سمت الجلیل غربی خبر داد. رسانه‌های صهیونیستی نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در دو شهرک صهیونیستی غورنوت الجلیل و غورن در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. این ر سانه‌ها اعلام کردند که تنها در منطقه الجلیل غربی ۲۵ پرتابه انفجاری از سوی مقاومت لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت امروز اعلام کرد که از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون ۲۰ هزار موشک و پهپاد از تمامی جبهه‌ها به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

این روزنامه همچنین اشاره کرده که تهدیدهای هوایی به ویژه در جبهه شمال به سبب موقعیت کوهستانی این منطقه بسیار سخت و پیچیده شده است.

یدیعوت احرونوت در بخش دیگری از این گزارش تاکید کرده که تصاویر باکیفیتی که حزب‌الله لبنان از پایگاه‎‌های حساس مستقر در حیفا منتشر کرده، وحشت به دل صهیونیست‌ها انداخته و در جنگ روانی علیه آنها سهم به‌سزایی داشته است.

نظر شما