شناسهٔ خبر: 67288083 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دلیل عجیب اخراج گایاردو: یا من یا بنزما

باشگاه الاتحاد، دلیل اخراج سرمربی آرژانتینی خود، مارسلو گایاردو را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گایاردو که در نوامبر گذشته هدایت الاتحاد را برعهده گرفته بود، تنها توانست این تیم را به مقام پنجمی لیگ حرفه‌ای عربستان برساند. سرمربی پیشین ریورپلاته، پنج هفته است که از این تیم جدا شده. و حالا جست‌وجو برای جانشین گالیاردو آغاز شده است.

لوای ناظر، رئیس باشگاه اعلام کرد: «گایاردو با درخواست خروج بنزما، اشتباهات قابل توجهی مرتکب شد که غیرقابل قبول است. او بخش جدایی‌ناپذیر از پروژه عربستان سعودی و باشگاه است. ما دو تا سه گزینه برای سرمربی جدید در نظر داریم.»

نونو اسپیرتو سانتو، سرمربی پیشین این تیم، سال گذشته تیم جده‌ای را به قهرمانی لیگ رساند، اما عملکرد گایاردو 48 ساله بسیار پایین‌تر از آن سطح بود. او همچنین با مهاجم گران‌قیمت خود، بنزما، دچار اختلاف شد و به نظر می‌رسد الاتحاد ترجیح می‌دهد به جای حفظ گایاردو، مهاجم فرانسوی را در تیم نگه دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که گایاردو قراردادی برای فسخ به ارزش تاریخی ۳۰ میلیون یورو از الاتحاد دریافت خواهد کرد. با توجه به اینکه الاتحاد در تلاش است تا جانشینی برای او قبل از شروع فصل ۲۵-۲۰۲۴ پیدا کند، گایاردو ممکن است به دنبال شغل جدیدی باشد.

2045909

نظر شما