شناسهٔ خبر: 67288004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

یوسف نوری استاندار مازندران:

تمام توان خود را جهت تسهيل و رفع موانع توليد به کار خواهيم بست

صاحب‌خبر -
تمام توان خود را جهت تسهيل و رفع موانع توليد به کار خواهيم بست

خبرگزار یآریا- یوسف نوری استاندار مازندران با همراهی یوسف نژاد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر، قلی پور باقری فرماندار بابلسر، و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی، از شهرک صنعتی بابلسر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارآریادرساری، یوسف نوری در این بازدید بیان داشت: شهرک صنعتی بابلسر از شهرکهای صنعتی فعال و موفق شهرستان بابلسر و استان می باشد.

استاندار مازندران تصریح کرد: سرمایه در گردش از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی است که با طرح مشکلات در ستاد تسهیل استان و بررسی آن، تمام توان خود را جهت تسهیل و رفع موانع تولید به کار خواهیم بست.

یوسف نژاد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این بازدید گفت: صنعتگران عزیز که با مشکلات بسیار زیادی دست به گریبان هستند، با مدیریت جهادی و تلاشهای خستگی ناپذیر، در تقویت و افزایش تولید نقش مؤثری دارند و در توسعه اقتصادی و فرهنگ صحیح تولید بسیار اثرگذار هستند که قابل تقدیر است.

یوسف نژاد اظهار داشت: شهرک صنعتی بابلسر در زمینی به مساحت 44 هکتار، 124 قرارداد با سرمایه گذاران منعقد نموده که 79 واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری 2916 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند و برای 1281 نفر نیز ایجاد اشتغال شده است.

لازم به توضیح است، یوسف نوری استاندار مازندران به اتفاق مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، فرماندار و امام جمعه بابلسر و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی با حضور در شهرک صنعتی بابلسر، از واحد صنعتی فیبر بابلسر نیز بازدید کرد.

 

نظر شما