شناسهٔ خبر: 67287833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طیب‌نیا:جدایی ستاره‌ها از سپاهان؟نگاه ما به تربیت بازیکن است

مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از تأکید این باشگاه بر استفاده از نیروهای آکادمی‌های سپاهان و تربیت بازیکن در این باشگاه صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد یاسر طیب‌نیا پس از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: سپاهان از باشگاه‌هایی است که به‌صورت زیربنایی کار کرده و آکادمی باشگاه از سن پایین روی استعدادهای اصفهان و ایران کار کرده است. سپاهان تیمی نیست که یک‌مرتبه و ناگهان به اینجا رسیده باشد و با گذشت زمان، ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های باشگاه بهتر به بار می‌نشیند.

وی در مورد ناکامی سپاهان در لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: در این فصل با اُفت و خیزهای جدی مواجه بودیم و شاید می‌توانستیم نتایج خیلی خوبی در لیگ برتر بگیریم، اما تقدیر بر این بود که به قهرمانی جام حذفی برسیم. روی آکادمی‌ها سرمایه‌گذاری کردیم و فصل آینده، نتایج سرمایه‌گذاری‌های گذشته را خواهیم دید.

مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان درباره وضعیت ادامه همکاری این باشگاه با ژوزه مورایس گفت: قصد ما این است که مورایس به کار خود ادامه بدهد. نگاه ما بلندمدت بوده و معدود شرکت‌هایی در کشور داریم که برای سال‌های 1410 یا 1430 برنامه‌ریزی کرده باشند. همین برنامه را در فوتبال و ورزش داریم. مورایس یکی از بهترین مربیان فعلی ایران است و شاید پیشنهادهایی داشته باشد. نگاه ما در قراردادها نیز بلندمدت بوده و روی آکادمی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

طیب‌نیا در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم پیرامون احتمال بالای جدایی شهریار مغانلو و رامین رضاییان تصریح کرد: باید ظرفیت‌های تیم را با نظر سرمربی و کمیته فنی سپاهان به بهترین نحو بچینیم و این کار در باشگاه انجام می‌شود. من در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم و کار را به اهل آن می‌سپارم. تا حداکثر ممکن از ظرفیت‌های ایجاد شده بهره می‌بریم و نگاه ما به تربیت بازیکنان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما