شناسهٔ خبر: 67287653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افزایش مشارکت در انتخابات اهداف نظام اسلامی را محقق می‌کند

دبیر جامعه مبلغین کشور مهمترین رویکرد ستادهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اقناع افکار عمومی برای افزایش مشارکت مردم و انتخاب اصلح دانست و گفت: افزایش مشارکت در انتخابات اهداف نظام اسلامی محقق می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی امشب در نشست بصیرتی استان بوشهر با اشاره به اینکه مردم این استان نقش خود را در عرصه‌های مختلف دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند، گفت: استان بوشهر از سابقه مهم تاریخی و درخشان در زمینه‌های مختلف انقلاب اسلامی برخوردار و مثال‌زدنی است.

وی مقاومت در برابر استعمار و استکبار را از دیگر ویژگی‌های مردم استان بوشهر دانست و بیان کرد: صبر، شکیبایی، استقامت، متدین، اخلاص و ولایت‌مدار از دیگر خصوصیّات مردم استان بوشهر است.

دبیر جامعه مبلغین کشور با تقدیر از انسجام و اتحاد مردم در استان بوشهر اضافه کرد: خواسته‌های مردم استان بوشهر از جمله مشکل ته‌لنجی باید محقق شود.

ادیب‌یزدی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در 8 تیر ماه تصریح کرد: از 6 کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 5 نامزد آن اصول‌گرا هستند که باید در میان این افراد با اتحاد و تصمیم‌گیری درست یک کاندیدا به این عرصه مهم معرفی کنند تا با رأی بالا انتخاب شود و ادامه‌دهنده حرکت و مسیر شهید آیت‌الله رئیسی باشد.

وی طرح‌های عمرانی و زیربنایی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: هر چند عمران و آبادانی در کشور غیر قابل قیاس با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است ولی هنوز مشکلات فراوان عمرانی وجود دارد که نیاز به انتخاب رئیس جمهور اصلح با ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی است.

دبیر جامعه مبلغین کشور با بیان اینکه باید با تلاش جهادی، کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شود گفت: حضور حداکثری در انتخابات 8 تیر و انتخاب کاندیدای اصلح این مهم را فراهم می‌کند تا خواسته‌های مردم محقق شود.

ادیب‌یزدی فعالیت ستادهای انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری را مورد تحسین قرار داد و بیان کرد: یکی از مهمترین رویکرد ستادهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اقناع افکار عمومی برای افزایش مشارکت مردم و انتخاب اصلح است.

وی ادامه داد: فعالیت ستادهای انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری ضمن ایجاد شور و نشاط و افزایش مشارکت در انتخابات، اهداف نظام اسلامی را محقق می‌کند.

دبیر جامعه مبلغین کشور حضور به موقع در صحنه را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همه مردم واجد شرایط رأی باید با مشارکت حداکثری برای دفاع از نظام اسلامی ایران حماسه خلق کنند.

ادیب‌یزدی یکی از برنامه‌های دشمنان حضور کم رنگ مردم در انتخابات دانست و تأکید کرد: باید با لبیک به منویات مقام معظم رهبری و ولایت به موقع وارد صحنه انتخابات شویم تا ضمن تحقق اهداف نظام، ترفند دشمنان ناکام شود.

انتهای پیام/190

نظر شما