شناسهٔ خبر: 67287255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هاشمی: امیدوارم با حضور VAR شاهد صحنه‌های شبهه‌دار نباشیم

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد، با سیستم کمک داور ویدیویی دیگر شاهد صحنه های شبهه‌دار در فوتبال ایران نباشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی پس از برگزاری فینال جام حذفی که با قهرمانی تیم فوتبال سپاهان همراه بود، اظهار داشت: خوشحالیم همانطور که به مردم قول داده بودیم فینال جام حذفی با سیستم کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود. از فدراسیون فوتبال خواسته بودم فینال با VAR برگزار شود که این اتفاق در ورزشگاه آزادی و فینال جام حذفی اتفاق افتاد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: برای فصل آینده لیگ برتر، هفت دستگاه جدید به دو دستگاهی که داریم اضافه می‌شود و در مجموع 9 دستگاه VAR خواهیم داشت تا فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با سیستم کمک داور ویدیویی برگزار شود. کارهای اداری انجام شده و فدراسیون در حال انجام دادن اقدامات لازم است. تأکید کرده‌ام دو دستگاه به‌صورت Van VAR (سیار) باشد تا کار انتقال آن سریع انجام شود و مردم فوتبالدوست بدون دغدغه بازی‌ها را ببینند و دیگر شاهد صحنه‌های شبهه‌دار نباشند.

وی با اشاره به اهمیت حضور در میادین ورزشی خاطر نشان کرد: حضور ما در وزارت ورزش به‌خاطر همین ورزشکاران و هواداران است. اگر این گروه‌ها نباشند، حضور مدیر ورزشی معنا ندارد. وظیفه خودمان می‌دانیم کنار ورزشکاران باشیم و در همه رشته‌ها حضور داشته باشیم. هیچ چیزی به اندازه ورزش برای جامعه آورده ندارد. به تمام مدیران توصیه می‌کنم کنار هواداران، قهرمانان و مربیان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما