شناسهٔ خبر: 67287196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به دلیل لطمه به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور

فوری: سرپرست مدیرعاملی استقلال محروم شد!

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طی حکمی و با مضمون تخلف اخلاقی و لطمه به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور، فرشید سمیعی را به مدت 20 روز محروم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با حکمی از سوی کمیته اخلاق، فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال به مدت 20 روز از هرگونه فعالیت فوتبالی، فوتسالی، فوتبال ساحلی و ورود به ورزشگاه، محروم شده است. این حکمی است که در تاریخ پانزده خرداد به سمیعی ابلاغ شده ولی اکنون رسانه‌ای شده است!

درست در تاریخ پانزدهم خرداد بود که با حکمی از سوی کمیته اخلاق، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، پس از تنش و درگیری لفظی با فرشید سمیعی روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر، به مدت 20 روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده بود و این حکم توسط سایت فدراسیون اعلام گردید.

حالا و امشب، تصویری از نامه محرومیت فرشید سمیعی درست به همان تاریخ پانزده خرداد در یکی از رسانه‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد سرپرست مدیرعاملی استقلال درست به مانند همتایش در باشگاه پرسپولیس، با محرومیت مشابهی روبه‌رو شده ولی اینکه چرا این رأی توسط ارکان قضایی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام نشده، جای سوال دارد.

در متن نامه کمیته اخلاق آمده است که فرشید سمیعی به دلیل نقض آشکار قوانین و مقررات اخلاقی و لطمه به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور، به مدت 20 روز از هرگونه فعالیت فوتبالی، فوتسالی، فوتبال ساحلی و ورود به ورزشگاه، محروم شده که البته تنها چهار روز از این محرومیت باقی مانده است.

نظر شما