شناسهٔ خبر: 67287015 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

مسابقات جام حذفی؛

سپاهان قهرمان جام حذفی ایران شد

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل مس رفسنجان عنوان قهرمانی سی‌وهفتمین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از خبر ورزشی، در فینال سی‌وهفتمین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (پنجشنبه) تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر زردپوشان اصفهانی به پایان رسید تا شاگردان مورایس فاتح جام حذفی شوند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۸ روی اشتباه مدافعان مس گل اول سپاهان و در دقیقه ۲۳ از روی نقطه پنالتی دو گل این تیم را به ثمر رساند. بیژن حیدری در صحنه اعلام پنالتی به سود سپاهان از کمک داور ویدیویی استفاده کرد.

مس رفسنجان در نیمه دوم تلاش زیادی برای جبران گل‌های خورده داشت، اما راه به جایی نبرد، از سوی دیگر خوش‌شانس بود که گل‌های بعدی را دریافت نکرد.

زردپوشان اصفهانی با قهرمانی در جام حذفی، برای پنجمین بار عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست آوردند و به طلسم ۹ ساله خود در کسب عنوان قهرمانی پایان دادند.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان نیز اولین جام قهرمانی خود با این تیم اصفهانی در دومین سال حضور خود در جمع طلایی‌پوشان را به دست آورد.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما